Gravity 45 shots

Ik heb dit jaar geen losse productvideo's gemaakt maar 1 mega compilatie. Dit product begint op 18:08! Zijn er maar liefst 4!

Had deze een karton gekocht. Voor o.a. de finale. Je moet ze echt per 8 afsteken wil je een beetje tempo hebben. De 2017 versie viel tegen.

Had ook de 2017 versie. Volledige prijs betaald omdat ik deze na voorgaande jaren echt weer moest hebben, maar was absoluut de grootste tegenvaller van de avond. Schoten gingen super traag en toen ik bijna in slaap viel klapte ineens het blokje uit elkaar waardoor ik een bombette tegen mijn hoofd kreeg...

Moet zeggen dat ik opnieuw genoten heb van dit blok. Schoot ze ook telkens per 2 of 3 maar hij deed het prima. Geen idee welke batch ik had.

Ik hd nog de goude ouwe over van vorig jaar. Per 2 geschoten en dat is toch wel fantastisch! Jammer van een gezicht vol vonken omdat de wind onze kant op stond haha

Weer een topper is verloren gegaan.
Nu 10 schoten minder, trager en de fluit die niet meer zo hard is.
R.i.p gravity :cry:

Kom er nu thuis ook achter dat ik de 35 shots variant heb gekregen. Dat is wel balen ...
Maar per 2 tegelijk en het beste er van hopen !

was helaas drie keer nix. Ik had ook de nieuwe van 35 shots. Had vorig jaar de oude versie. Het verschil is zo waanzinnig groot, ongelooflijk. Jammer.

Nee, dit product is helaas niet meer koopwaardig. Zelfs met meerdere tegelijk is het niet meer de moeite met dit tempo ....:cry:

Back
Bovenaan