Grand Finale Box no.1

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1020
Artikelnaam: Grand Finale Box no.1
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 896 gram verdeeld over 2 cakes
Aantal Schoten: 40 + 66 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ... sec
Stijghoogte: 20-30 meter
Richtprijs: € 95,00

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

Uitgepakt:
2je4pef.png

Bedankt Vulcan :D

Leuk ding om te winnen. Viel me alles mee omdat ik hem op film heel magertjes vond. Maar ik ga nooit 100 eurotjes voor deze combibox betalen.

Ik vond deze toch best lekker hoor! Voor de 'gewone' consument is zoiets fantastisch! Veel schoten en redelijk grote uitwerkingen. Ook de waaiercake schoot heerlijk in salvo en had een erg goede spreiding.

Na het uitpakken dacht ik whauw dit ziet er al goed. Dat mooie glimmende rode folie. Buisjes om de lonten heen. De 1ste cake had ik niet veel verwachtingen na het zien van een film. Het moment van afsteken was er. Zoals verwacht de 1ste cake mwah. Daar in tegen de 2de waaiercake was gewoon goed. Heerlijk dat geluid van lanceren en mooie grote boeketten. Film komt nog online.

Helaas ging de waaier na 1 rij uit. (gelukkig heeft hij een reserve lont :P)
Maar voor de rest wel een leuke waaier, dat andere potje was iets minder maar goed heb hem gratis gekregen dus kan niet klagen :)

De eerste pot vond ik toch iets tegenvallen maar de 2e is echt kicken! Of ik hem 100€ waard vind... Ik denk niet dat ik hem daar volgend jaar voor aan ga schaffen.

Leuke box, zeker als die gratis is. Adviesprijs zal ik er nooit voor neerleggen is geen top box, maar gewoon leuk. De eerste cake had een lekkere burstknal en knalde bij mij binnen 10 seconde leeg. De waaier ging daarin tegen lang door en schoot lekker hoog.

Deze verraste mij echt! Mooie burst met redelijk grote effecten gezien de tube inhoud.. en ze bleven maar gaan. Zelf vind ik hem geen €100 waard, maar vond het wel echt een aanwinst in de straat.

Niet kunnen schieten ivm ziekte van mijn zoontje Volgend jaar maar weer.
Heel sneu voor hem, leefde er al een tijd naartoe

hierbij ook mijn filmpje..
Zoals ik in het vorige topic ook al zij... iets meer burst en het was een topper geweest..
voor de rest een leuk ding..

Nogmaals bedankt voor de prijs.:)
Leuke box die lang doorgaat de waaier vond ik heel mooi.
Maar ik zou er zelf nooit 100 euro voor neerleggen er is veel beter voor die prijs te krijgen.

Omdat ik er niet teveel van verwachten had ik maar cake a en b tegelijk gedaan. Moet zeggen was nog best geinig. Ook door het geweld hoe de waaier zijn schoten lanceert. maar de burst en spreiding stelde natuurlijk niet zoveel voor.

Zoals hierboven al meerdere malen gezegd is zou ik er geen 100 piek voor neer leggen. Maar vond het desondanks een hele leuke box. Gratis vuurwerk stoken is altijd lekker :p Vulcan nogmaals bedankt voor de prijs!

Ps. De eerste cake zou wat mij betreft iets meer tempo in mogen.

Klik even op HD :wink:

Na het uitpakken dacht ik whauw dit ziet er al goed. Dat mooie glimmende rode folie. Buisjes om de lonten heen. De 1ste cake had ik niet veel verwachtingen na het zien van een film. Het moment van afsteken was er. Zoals verwacht de 1ste cake mwah. Daar in tegen de 2de waaiercake was gewoon goed. Heerlijk dat geluid van lanceren en mooie grote boeketten. Film komt nog online.

Helemaal eens! Eerste cake matig, te langzaam en geen salvo's. De waaier maakte veel meer indruk.

De gewonnen cakebox twv €100,- van Vulcan. Gewoon slecht vuurwerk, kleine effecten, slappe bursts, weinig spreiding. Enorme tegenvaller dus:

Aan de reacties hier te zien zal Vulcan zich wel bedenken om nog een keer zo'n weggeefactie te organiseren.
Voor de gemiddelde consument is dit een leuke box.

Maar kom op mensen; jullie krijgen iets gratis en dan is het nog niet goed?!

Back
Bovenaan