Gracefulness *NIEUW 2025*

Denk dat we hier geen miskoop aan hebben. Is natuurlijk van een grote afstand gefilmd. In de straat sta je er vlakbij en komt die veel beter over.

Grappig, iedereen zijn eigen smaak.. Heel eerlijk had ik hem op de lijst omdat iedereen best wel enthousiast was over dit blokje. Nu ik hem zie vind ik hem tegenvallen en gaat hij eraf.
Ik snap wat je zegt, ik ga er even vanuit dat je het over het color change gedeelte hebt (want het gouden gedeelte ziet er naar mijn inziens uit zoals we kunnen verwachten van Riakeo). Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit er in de straat wel goed uitziet, met zo’n filmafstand, in combinatie met dit caliber in color change is dit op film lastig vast te leggen/te zien.

Laatst bewerkt:
Had hem al besteld maar word er nou niet heel warm van eerlijk gezegd. Desalniettemin gaan we ook hiervan gewoon weer genieten.

De kleuren zijn inderdaad minder fel als in de productvideo. Ik ga er vanuit dat dit inderdaad een camera ding is, RIAKEO kennende.

Ondanks de blijkbaar verkeerde camera instellingen is het nog steeds een mooi bakkie. Laat staan als die camera instellingen wel goed hadden gestaan :angel:

Blijft jammer dat dat saaie goud weer toegevoegd moet worden, enkel de colorchange en multicolor in verschillende vormen zou me meer aanspreken.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar Riakeo is authentiek om zijn goud bakken en scoort daar goed mee.
Als je dat saai vindt, is een ander merk wellicht beter om te bekijken.

Blijft jammer dat dat saaie goud weer toegevoegd moet worden, enkel de colorchange en multicolor in verschillende vormen zou me meer aanspreken.

Links en rechts zie ik toch duidelijk dikke commets in lemon en paars, en nog niet tevreden zijn ... 😜

Zonder gekkigheid! Ik denk dat dit een prima Riakeo instapper kan zijn voor vele consumenten, en vanwege de color changing tips ook interessant voor ons als liefhebbers. Als ik het zo op film bekijk denk ik dat het in de straat echt een mega mini-compound zal zijn! Zowel boeketgrootte als burst komen goed over.

Wat ik tevens verrassend vind is de tijdsduur, zonder dat het echt heel erg saai wordt.

Ik sla 'm echter persoonlijk over. Niet mijn smaak. Maar toch zou ik er wel voor naar buiten komen als de buurman 'm bijvoorbeeld wel zou hebben.

Back
Bovenaan