JanFireman
VWC lid
Grappig, iedereen zijn eigen smaak.. Heel eerlijk had ik hem op de lijst omdat iedereen best wel enthousiast was over dit blokje. Nu ik hem zie vind ik hem tegenvallen en gaat hij eraf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier precies dezelfde gedachtenZiet er top uit, blij dat ik er 2 heb...
Ik snap wat je zegt, ik ga er even vanuit dat je het over het color change gedeelte hebt (want het gouden gedeelte ziet er naar mijn inziens uit zoals we kunnen verwachten van Riakeo). Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit er in de straat wel goed uitziet, met zo’n filmafstand, in combinatie met dit caliber in color change is dit op film lastig vast te leggen/te zien.Grappig, iedereen zijn eigen smaak.. Heel eerlijk had ik hem op de lijst omdat iedereen best wel enthousiast was over dit blokje. Nu ik hem zie vind ik hem tegenvallen en gaat hij eraf.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar Riakeo is authentiek om zijn goud bakken en scoort daar goed mee.Blijft jammer dat dat saaie goud weer toegevoegd moet worden, enkel de colorchange en multicolor in verschillende vormen zou me meer aanspreken.
Mee eens, had van mij afgevuld mogen worden met het colourchange effectBlijft jammer dat dat saaie goud weer toegevoegd moet worden, enkel de colorchange en multicolor in verschillende vormen zou me meer aanspreken.
Blijft jammer dat dat saaie goud weer toegevoegd moet worden, enkel de colorchange en multicolor in verschillende vormen zou me meer aanspreken.
Maar aangezien het niet standalone verkrijgbaar is, uiteindelijk deze toch maar besteld.Mee eens, had van mij afgevuld mogen worden met het colourchange effect