Goudvuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

herdervriend

VWC lid
Goudvuur

Algemeen
  • Bedrijf: Goudvuur Nederland
  • Straat: Nijverheidsstraat 21
  • Postcode/Plaats: 2802 AG Gouda
  • Assortimenten: Beko (all) & Lesli Vuurwerk (Pyrshopper), Totaal 80 producten!
  • Website: www.goudvuur.nl
  • Status: Site online vanaf 5 november
  • Demo: Maandag 21 december 2009
  • Openingstijden: Dinsdag 29 december - 8 tot 21 uur, Woensdag 30 december - 8 tot 21 uur, Donderdag 31 december - 8 tot 17 uur!
  • Korting tot en met 10% over totaal prijs! Of 10% gratis producten!
Mijn mening

Klantvriendelijk, niet al te duur (zeker nu Pyroshopper er is, 35 euro voor dat geweld, wholy crap:P), erg knus/gezellig bij de plek waar ze het vuurwerk verkopen. Eerste in Gouda die een demo geeft.

Ik hoop u hierbij genoeg te hebben geinformeerd en ik zal zeggen kom eens langs.

Oh en nee ik ben niet iemand die werkt daar. Ben gewoon een simpele klant. Maar ja, ik vind dat ze wel hier mogen staan. Want zij doen tenminste wat boeiends hier in Gouda. Een demo geven als enigste vwk winkel. Dus ja.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een leuke zaak ja, had vorig jaar hier voor het eerst wat besteld. Maar ik houd gewoon niet zo van Beko vuurwerk. Denk dat ik messchien nog wel wat van lesli zal kopen, even afwachten op de demo.

Het zijn inderdaad aardige mensen en het is op loopafstand van mijn huis:D.

Is een leuke zaak ja, had vorig jaar hier voor het eerst wat besteld. Maar ik houd gewoon niet zo van Beko vuurwerk. Denk dat ik messchien nog wel wat van lesli zal kopen, even afwachten op de demo.

Het zijn inderdaad aardige mensen en het is op loopafstand van mijn huis:D.

Oeh xD Nice dat je er zo dichtbij woont:D

Oh ps, hebben jullie al de actie gelezen:

Als je op 29 of 30 december langs komt bij die winkel krijg je 50 euro gratis vuurwerk als je de juiste aantal aansteeklonten raakt:) Dat is toch awesome?

EDIT 24-11: De folder is online en morgen krijg ik hem thuis:D

Laatst bewerkt:
Besten,

Dit is de schietlijst voor volgende week maandag:) 20 tot 21 uur (21 dec):)

Vuurwerk Demo Goudvuur 21 december 2009
Traditionals:
1 1879 Thunder Flash Candle € 4.00
2 2530 Green Glitter Missile Battery € 10.50
Master Blaster:
3 3172 Peppermint Twist € 3.50
4 3142 Solar Flares € 8.50
5 3154 Blue Dolphin € 9.00
6 3156 Just Perfect € 9.50
7 3192 Multi Colour Brakes € 19.50
SkyLine
8 SL09 Silver Sky Vulcao € 6.00
9 Sl67 Fire in The Night € 10.00
10 SL50 Sky Action € 12.00
11 SL46 Diamond € 15.00
12 SL76 Sky Symphony € 18.50
13 SL61 Bling Bling € 19.50
14 SL83 Golden Sky Palm € 22.00

Boven 200 gram SkyLine + Pyroshopper
15 223 Ex Girl Friend € 35.00
16 221 Cybershot € 35.00
17 SL96 Silver Coconut € 37.50
18 S402 Supreme € 37.50
19 229 Kick Ass €`40.00
20 228 After Midnight € 40.00
21 S300 Swimming Stars € 45.00
22 232 Beat Box € 45.00
23 234 Hit Me € 45.00
24 238 Bizarrr!! € 50.00
25 S407 Gracieus Gold € 52.50
26 S408 Never Ending € 59.50

Ik ben er niet heen geweest, vondt het iets te gevaarlijk voor op de fiets en te ver om te lopen. Had ook geen auto tot mijn beschikking :(. Ik hoorde de knallen en zelfs de speaker helemaal bij mij huis! Gunstige wind dus ;).

Beste Vadha,

Hier heb ik dan de filmpjes voor u:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Vast zal er wel iemand zijn die alles beter gefilmd heeft dan ik. Maar tot dan moet je het hier mee doen:) Kreeg een gratis colaatje zelfs van de eigenaren en ik krijg als ik een goede foto hieruit weet te krijgen ook een Saturn Missle 100 shots:D Geweldige klantvriendelijkheid dus:D

Het was een zeer leuke demo vond ik wel, ervoor was er zowat een sneeuwballengevecht kampioenschap, want echt iedereen gooide sneeuwballen. (Bij derde deel zie je ook een klein deel ineens wegvallen, camera ging ineens uit nadat iemand sneeuwbal naar me had gegooid.) En de muziek was mooi ook:D En het was erg druk:D

Ziet er prima uit hoor, Remco! Dank voor het filmen! De filmkwaliteit is zeker niet slecht. Je zou hooguit een statiefje kunnen gebruiken (of misschien beeldstabilisatie aanzetten).
Wat een ijverige commentator :p Hij houdt hele 1ul-verhalen over niets :D

Goed om te horen dat het een mooie demo was!

Ziet er prima uit hoor, Remco! Dank voor het filmen! De filmkwaliteit is zeker niet slecht. Je zou hooguit een statiefje kunnen gebruiken (of misschien beeldstabilisatie aanzetten).
Wat een ijverige commentator :p Hij houdt hele 1ul-verhalen over niets :D

Goed om te horen dat het een mooie demo was!

Bedankt voor uw mening. Een statief is zeer zeker een goed idee (of ja, als ik wist hoe beeldstabilisatie werkte kon ik dat gebruiken). En ja, hij praatte maar door. En jah:)

Tijdens de demo van Lesli afgelopen week heb ik kennis gemaakt met de eigenaren van deze winkel. Andre en Barbara
Ze hebben nu Beko en Lesli in hun assortiment en ze willen dat gaan uitbreiden met nog een andere collectie.
Aardige mensen, enthousiast, waren van onze website op de hoogte, en voordat ik er erg in had waren we al een uur aan het kletsen.
Dit gesprek krijgt een vervolg, want ik ga in de maand november deze winkel bezoeken voor een leuke reportage. (samen met Marco)
De demo van Goudvuur staat gepland voor 22 december

En Herdervriend, die mij zojuist bedankte voor mijn vorige post, die kennen ze ook bij Goudvuur!! (in positieve zin bedoeld)

Laatst bewerkt:
Tijdens de demo van Lesli afgelopen week heb ik kennis gemaakt met de eigenaren van deze winkel. Andre en Barbara
Ze hebben nu Beko en Lesli in hun assortiment en ze willen dat gaan uitbreiden met nog een andere collectie.
Aardige mensen, enthousiast, waren van onze website op de hoogte, en voordat ik er erg in had waren we al een uur aan het kletsen.
Dit gesprek krijgt een vervolg, want ik ga in de maand november deze winkel bezoeken voor een leuke reportage. (samen met Marco)
De demo van Goudvuur staat gepland voor 22 december

EN

En Hedervriend, die mij zojuist bedankte voor mijn vorige post, die kennen ze ook bij Goudvuur!! (in positieve zin bedoeld)

Leuk om te horen:)

Nutteloze comment post ik nu.

Maar het zijn inderdaad zeer aardige mensen. Blijkt wel uit de zeer snelle reactie tijd via mail (bedoel, zelfs bij Wolf Dealers, of uberhoud Wolf, duurde het weken voordat ik 1 reactie kreeg, bij hen krijg ik er binnen uiterst 1 week, vaak genoeg zelfs binnen 1 uur al een reactie). En natuurlijk zorgden ze verleden jaar dat ik een product kreeg die officieel niet meer verkocht werdt, t.w.v. 6 euro. En dan nog het lekkere colaatje bij de demo:) En zodra je met ze praat ben je inderdaad gelijk een uur later:D

Hebben ze je ook al verteld dat ze 5 jaar bestaan? Ze zeiden dat tegen me en ze willen dit jaar wat speciaals doen.

November dus, wanneer exact? (PB is goed, wil gewoon weten hoe t allemaal gaat:) en eens iemand van een forum ontmoeten).

T is wel zo, ben pas een jaartje of 2 klant daar, althans, 2, vuurwerk periode en t voelt aan alsof ik al 20 jaar klant ben xD

K had ze verleden jaar nog gevraagd of ze de Zena lijn wouden introduceren, maar ze waren t allemaal nog aan het uitzoeken.

End of useless comment xD

Remco (Herdervriend) : je gaat gewoon mee naar het bezoek, laten we verder discussieren via PM.
En de nieuwe collectie is voor bijna 99% zeker Bonfireworks!!

Nou Herdervriend, jij gaat je wel vermaken komende jaarwisseling, want Bonfire is een ware aanvulling aan de collectie van Goudvuur! :)

Moontan/Pyroguy: Goed om te horen:D Ben benieuwd wat de Bonfireworks lijn gaat brengen:D Nog meer keuze YAY xD

Ben benieuwd of Goudvuur ook naar de vwk show gaat, als ze gaan voelk me schuldig, want volgens velen gaat die niet door, maar als die wel doorgaat en ze zijn er, dan mooi:)

Wachten tot november nu:D

Tnx voor reacties:)

Hmmmz bonfire, even wat product filmpjes bekijken hier op het forum en als het wat is misschien deze winkel maar even opzoeken als deze lijn het word.:p

Hmmmz bonfire, even wat product filmpjes bekijken hier op het forum en als het wat is misschien deze winkel maar even opzoeken als deze lijn het word.:p

Of je wacht tot ze in November online zijn:) Meestal hebben ze alle product filmpjes bij de producten staan, bespaart veel moeite en je weet gelijk alles 100% zeker:)

Ik heb net alle filmpjes zitten bekijken zitten toch een behoorlijk aantal nette cakes tussen, ik denk dat ik even wacht met knopen doorhakken welke winkels ik ga bezoeken want ik verander de laatste tijd teveel van gedachtes.

Ik weet wel dat als ik voor deze zaak ga dat Profile Hoogeveen afvalt die relatief duurdere producten heeft liggen die niet eens altijd veel beter zijn.

Ik wacht inderdaad even af totdat de dealers hun sites online hebben hier in de regio en dan ga ik knopen hakken :D

Ik heb net alle filmpjes zitten bekijken zitten toch een behoorlijk aantal nette cakes tussen, ik denk dat ik even wacht met knopen doorhakken welke winkels ik ga bezoeken want ik verander de laatste tijd teveel van gedachtes.

Ik weet wel dat als ik voor deze zaak ga dat Profile Hoogeveen afvalt die relatief duurdere producten heeft liggen die niet eens altijd veel beter zijn.

Ik wacht inderdaad even af totdat de dealers hun sites online hebben hier in de regio en dan ga ik knopen hakken :D

Ah:) U woont dus in Gouda of niet?

Goudvuur gaat 1 november als het goed is online.
Frans Mulder gaat 28 november online.
Streefland gaat 1 oktober online.
Profile ook rond die tijd.

Maar ik raad echt Goudvuur aan. Frans Mulder heeft ook Bonfireworks/Wolf, maar, t is toch wel ff een stukje fietsen naar Haastrecht, Streefland verkoopt Breeschoten, alleen met korting is t vuurwerk daar enigszins wat waard en zoals je zeid Profile is veel te duur. Luxen is een soort van Goudvuur, alleen geen idee waar die licht. De rest weet ik niet. Maar ik raad echt Goudvuur aan, is dichtbij, niet te druk (ze krijgen vast wel genoeg klanten, maar elke keer als ik me vuurwerk ophalen is het, spullen pakken en weg, binnen maximaal 1 minuut dus al klaar en natuurlijk zijn ze op de Kerstmarkt te zien en bij de demo die ze zelf geven. Dus ja xD

Zelf verander ik ook vaak van gedachte, maar ik koop al 2 jaar bij Goudvuur, dus, de gedachten gaan goed xD

Oke beetje teveel promotie, excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan