herdervriend
VWC lid
Goudvuur
Algemeen
Klantvriendelijk, niet al te duur (zeker nu Pyroshopper er is, 35 euro voor dat geweld, wholy crap
), erg knus/gezellig bij de plek waar ze het vuurwerk verkopen. Eerste in Gouda die een demo geeft.
Ik hoop u hierbij genoeg te hebben geinformeerd en ik zal zeggen kom eens langs.
Oh en nee ik ben niet iemand die werkt daar. Ben gewoon een simpele klant. Maar ja, ik vind dat ze wel hier mogen staan. Want zij doen tenminste wat boeiends hier in Gouda. Een demo geven als enigste vwk winkel. Dus ja.
Algemeen
- Bedrijf: Goudvuur Nederland
- Straat: Nijverheidsstraat 21
- Postcode/Plaats: 2802 AG Gouda
- Assortimenten: Beko (all) & Lesli Vuurwerk (Pyrshopper), Totaal 80 producten!
- Website: www.goudvuur.nl
- Status: Site online vanaf 5 november
- Demo: Maandag 21 december 2009
- Openingstijden: Dinsdag 29 december - 8 tot 21 uur, Woensdag 30 december - 8 tot 21 uur, Donderdag 31 december - 8 tot 17 uur!
- Korting tot en met 10% over totaal prijs! Of 10% gratis producten!
Klantvriendelijk, niet al te duur (zeker nu Pyroshopper er is, 35 euro voor dat geweld, wholy crap

Ik hoop u hierbij genoeg te hebben geinformeerd en ik zal zeggen kom eens langs.
Oh en nee ik ben niet iemand die werkt daar. Ben gewoon een simpele klant. Maar ja, ik vind dat ze wel hier mogen staan. Want zij doen tenminste wat boeiends hier in Gouda. Een demo geven als enigste vwk winkel. Dus ja.
Laatst bewerkt door een moderator: