Goudvuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik haal bijna alles in Lopik bij 123 vuurwerk. Met mijn aankoopbedrag heb ik dan bijna 400 euro korting daar.

Echter... ga ik wel naar Goudvuur voor een paar pakken Rocketboom, Green Glitter Missels en Hidden Missle Base.

En zoals bijna elk jaar ga ik op de 31e nog even langs omdat ik nog wat ''klein spul'' nodig hebt en Goudvuur het dichtste bij is voor mij! Kan er gewoon lopend heen:d.

Op 1 November start de online verkoop

Het bezoek aan Goudvuur waar ik eerder over sprak zal plaatsvinden eind november.
Want dan is de winkel gereed.

Op 1 November start de online verkoop

Het bezoek aan Goudvuur waar ik eerder over sprak zal plaatsvinden eind november.
Want dan is de winkel gereed.

Beste,

Tegen mij zeiden ze int midden:O

Beste Remco,

De meeting zal plaats vinden ongeveer half november. We maken dit jaar de winkel wat eerder op orde.

FF opnieuw vragen:) Goed om te weten:D Kan niet wachten:D

Ze gaan ook Diamond artikelen verkopen las ik, Als hier de toppers tussen staan sla ik profile over want ik heb liever 10% korting dan een gratis artikel. Even afwachten tot 1 november dus :)

Ze gaan ook Diamond artikelen verkopen las ik, Als hier de toppers tussen staan sla ik profile over want ik heb liever 10% korting dan een gratis artikel. Even afwachten tot 1 november dus :)

Waar heb je die info vandaan?

Ah, Goudvuur heeft me vraag beantwoord, inderdaad einde van de maand:)

Dat lijkt me niet, anders gaan ze ook niet een filmpje plaatsen van een Diamond product, Een interessantere vraag zou zijn of het 1 artikel gaat worden of meerdere :D

Dat lijkt me niet, anders gaan ze ook niet een filmpje plaatsen van een Diamond product, Een interessantere vraag zou zijn of het 1 artikel gaat worden of meerdere :D

Ja maar t kan zijn dat de titel hun verward heeft. Als je op hun homepage kijkt zie je dat FPM t als Beko heeft neergezet. Dat betekend dus dat ze mogelijk Diamond aan kunnen zien als een Beko collectie, schat die kans klein, aangezien ze toch wel de site's bijhouden, maar toch.

Hopelijk worden t meerdere:) Agh heb ze gemaild en meestal beantwoorden ze binnen 1 uur of 1 dag terug:)

Er zijn Schuurmans producten geschoten op de Beko demo, kan zijn dat een aantal Diamond artikelen gewoon gezamenlijk geïmporteerd worden net zoals die raketjes waarvan ik de naam even niet meer weet. En dat dus beide importeurs dat betreffende artikel voeren. Misschien weet Moontan hier iets meer over?

Er zijn Schuurmans producten geschoten op de Beko demo, kan zijn dat een aantal Diamond artikelen gewoon gezamenlijk geïmporteerd worden net zoals die raketjes waarvan ik de naam even niet meer weet. En dat dus beide importeurs dat betreffende artikel voeren. Misschien weet Moontan hier iets meer over?

Ik heb wel gehoord dat Beko Schuurmans ownt of andersom. Dus t zal logisch zijn ja. We zullen zien:P

Beko is een onderdeel van Schuurmans Vuurwerk (Schuurmans importeert ook Beko) en van beiden importeurs komen de producten uit de fabriek van Vulcan. Vandaar dat sommige producten overeen komen.

Volgens mij gaat het om slechts 2 Diamond cake,s die ook tijdens de besloten demo van Beko geschoten zijn:
De Anaconda en de Raccoon
Maar ook de shuttles (wordt zowel door Schuurmans als Beko verkocht)

Jap ze hebben het geconfirmeerd. Of hoe je dat ook schrijft:)

We gaan inderdaad 2 artikelen verkopen vanuit de Diamond collectie. Simpelweg omdat we deze artikelen gezien hebben bij een demoshow en daar vrolijk van werden. Het is een beetje proberen wat het Goudse publiek leuk vindt.

Zeiden ze als antwoord op me vraag:)

Verder 10% actie geld dit jaar gewoon zoals verleden jaar.

En ze zijn nog aan het bekijken wat ze zullen gaan doen met hun 5 jarig bestaan:)

Nou, ze hebben hun site weer geupdate:)

Prijzen voor de Bonfireworks, Skyline Big Boys is al bekend.

Heb ze net ook gevraagd over de folder, die hebben ze ongeveer de derde week van november af:)

Laatst bewerkt:
VUURWERK-GOUDA-5.gif

Welkom in de Goudvuur Online Vuurwerk Winkel

Goudvuur bestaat 5 jaar en dat gaan we vieren !

Onze vuurwerk collectie is groter en mooier dan ooit.

En we gaan nog meer GRATIS vuurwerk uitdelen !

Uit de nieuwe SkyLine Big Boys Collectie : Super Booster

De burstknal van bovenstaande vuurwerk cake is ongekend hard !

En dus werd het vuurwerk thema dit jaar is hard, harder en hardst.

Want naast mooie hoge effecten mag vuurwerk best wel wat geluid maken.

Dus heeft het Goudvuur team een selectie gemaakt uit het beste van Nederland.

Vuurwerk uit de Big Boys, Bonfireworks, Pyro Shopper en Diamond Collecties.

Op 22 December kan je al ons vuurwerk weer vooraf bekijken tijdens onze gratis Demoshow.

.

En zoals elk jaar hebben wij ook nu weer 'n aantrekkelijke 10% Gratis Vuurwerk Actie !

Maar dit jaar ook nog 'n extra online korting op de drie nieuwe Master Blaster produkten. Klik hier voor alle online aanbiedingen

Plus alle klanten met een bestelling van 50 euro of meer krijgen ook nog een MB Saturn Missile 100 shots twv 6,95 kado !!!
. ,Saturn Missile 100 shots

Onze winkel : Nijverheidsstraat 21 te Gouda (industrieterrein Kromme Gouwe)
Ophalen van bestellingen en winkelverkoop :

Woensdag 29 december ..- 8 tot 21 uur
Donderdag 30 december ..- 8 tot 21 uur
Vrijdag 31 december....... - 8 tot 17 uur

In de winkel hebben wij een Pinapparaat.

DIT STAAT SAMEN MET WAT FILMPJES/AFBEELDINGEN OP HUN SITE:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan