Goudvuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
De blue pearl staat wel in hun folder vermeld maar is op de webshop niet te vinden, dit betekend dus dat hun webwinkel nog niet up to date is.

Dat is mooi want ik ben op jacht naar budget potten aangezien mijn trip naar engeland om Rob Zombie te kunnen zien al zon slordige 600 euro heeft opgeslokt :shocked:

En dan moet ik nog gaan :D En ik weet nu al dat ik de merchandise stand ook behoorlijk ga leegkopen :P

Dat is mooi want ik ben op jacht naar budget potten aangezien mijn trip naar engeland om Rob Zombie te kunnen zien al zon slordige 600 euro heeft opgeslokt :shocked:

En dan moet ik nog gaan :D En ik weet nu al dat ik de merchandise stand ook behoorlijk ga leegkopen :P

Das een lekker budgetje:D Gelukkig heeft Goudvuur volgens mij wel cakes voor een klein budgetje liggen:) Cakes, of die geweldige vuurpijlen:D

Heeft iemand de folder per post gehad? Ik namelijk niet, wat best wel raar is aangezien ik in de dichtsbijzijnde wijk woon.

Zo, het is bijna alweer 1 november en dus kan er vanaf morgen alweer besteld worden bij mijn favoriete winkel. Dit jaar enkele leuke ontwikkelingen:) Hele leuke zelfs te noemen vind ik zelf.

Ze gaan dit jaar o.a. een aantal producten van: Royal Fireworks, Cafferata, Rubro, Lesli, Bonfire, Schuurmans verkopen. Wel tot 5 single shots. En er zal ook weer een leuke kortings-actie komen

Ze zitten nu ook op Facebook.

http://www.facebook.com/vuurwerk.goudvuur?fref=ts
http://www.facebook.com/pages/Goudvuur-Vuurwerk/296017183843114

Op Twitter zitten ze ook @Goudvuur.

Voor mij is het enige jammere dat ik mijn favoriete product, de Flashing Thunder nu dus nergens meer kan krijgen in de omgeving. Maar goed, genoeg vervangende leuke producten xD

Mooie folder al zeg ik het zelf. Jammer dat de Flashing Thunder uit het assortiment is gehaald. Maar hopelijk is de nieuwe single shot van mad dog ook van goede kwaliteit, aan de prijs kan het niet liggen 2,- voor een pakje. En zo niet maar is buurten bij Luxen om te kijken of zij nog de flashing thunder verkopen. Ik vind het wel een verbetering dat ze producten van meerdere importeurs verkopen. Nu alleen nog wat producten van Wolff in het assortiment opnemen en ik kan al me spullen kopen bij 1 winkel. Er zal zeker een bestelling van mijn kant komen dit jaar bij deze winkel.

Ja, inderdaad, we missen alleen Wolff en dan hoeven we nergens anders meer na toe te gaan xD
Denk dat mijn grootste bestelling dit jaar hier zal gebeuren xD

Er is nu ook wat gaande op de website van Goudvuur. Vanaf 2 november kan je weer bestellen. Ze verkopen vuurwerk van Royal Fireworks, Cafferata, Mercurius, Lesli en Schuurmans.

Mercurius verkochten ze vorig jaar niet dacht ik. Jammer dat ze geen Rubro meer gaan verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan