Gondelvaart Loosdrecht 2011

het is wel eens goed om te benoemen dat een schiet bedrijf te maken heeft met opdrachtgevers
Dus ke kunt niet alleen het bedrijf de schult geven. Misschien moet je soms een del van je klacht bij de organisator neer leggen.voor de rest zeg ik niets want ik was ert niet bij. Greetz

Sorry dat mijn film later niet goed gefocust meer is...:sad: ik had de zoom aangepast, maar dan is de focus ook automatisch aangepast...

Ik vond het een bijzonder matige show. Absoluut de moeite niet waard voor mij. Tijdsduur was gewoon veel te kort. Volgens mij was de show vorig jaar echt wel ietsje langer. Daar vanaf gezien vond ik de hoeveelheid en kwaliteit bommen niet overtuigend. Tuurlijk, budget zal niet groot geweest zijn, en tuurlijk, ik stond ver weg. Maar ik vond dit echt een bommetje voor bommetje showtje. Finale met 3" saluutjes kan gewoon niet als je publiek gemiddeld op 600 meter staat. Doe dan 8" gouden willows of zoiets. Zat geen opbouw in deze show, en op mijn stukje kade klapte er NIEMAND toen de show was afgelopen. Iedereen bleef staan en dacht: er komt nog meer...

Leg eens uit ! ! ! ! ! ! ! ! !

Je hebt naar mening van heel veel freaks, een slechte show geschoten.
Kort en van magere kwaliteit, ook de keus van het vuurwerk zelf liet te wensen over. Het lijkt wel alsof je het in loosdrecht ieder jaar een beetje slechter doet, het is je thuishaven, daar wil je toch gewoon wat goeds neerzetten?!

Ik zou btw je salutes eens gaan nakijken... Wanneer je wat meer kwaliteit had gebruikt had het nog een beetje finale geworden. Nu was het net een pruttelpotje ergens ver weg. Die salutes zijn de naam salute niet waardig.

Kijk, misschien geef je er niks om; maar na de show heeft er niemand met de handen op elkaar gestaan. Laat ik het eens anders stellen, geef je eigen visie op de show van gister avond eens.

Voor de volgende show weer aan de bak, want dat je t wel kan dat weten we!

@ 8Inches ff een vraagje waar stond je ? want als je geen bootje had dan kon je er moeilijk dichtbij komen, ik zelf ben er gister niet geweest dus ik ga niet over deze show oordelen, Maar naar mijn mening zal Dieter nooit een slechte show neer zetten, of op kwaliteit inleveren voor het geld. Als er denk ik iemand met passie is voor zn vak is hij het wel, ik ken hem niet persoonlijk, maar als ik zie wat voor shows hij met zn mannen altijd neerzet, en ook veel actief is op het forum geloof ik niet dat hij een slechte show daar gister heeft neer gezet.

Ik was er vorig jaar wel bij, en ik stond toen ook op iets van 400 meter ofzo, jah dan kan je niet verwachten dat die salutes de grond doen trillen.

Gr stefan

@ 8Inches ff een vraagje waar stond je ? want als je geen bootje had dan kon je er moeilijk dichtbij komen, ik zelf ben er gister niet geweest dus ik ga niet over deze show oordelen, Maar naar mijn mening zal Dieter nooit een slechte show neer zetten, of op kwaliteit inleveren voor het geld. Als er denk ik iemand met passie is voor zn vak is hij het wel, ik ken hem niet persoonlijk, maar als ik zie wat voor shows hij met zn mannen altijd neerzet, en ook veel actief is op het forum geloof ik niet dat hij een slechte show daar gister heeft neer gezet.

Ik was er vorig jaar wel bij, en ik stond toen ook op iets van 400 meter ofzo, jah dan kan je niet verwachten dat die salutes de grond doen trillen.

Gr stefan

Wij stonden op een prima plek op een steiger bij 8inches.
Maar niemand die klapte hoor zie film maar :p

Ik vond het verder een leuk showtje, zou er volgend jaar zo weer heengaan.

Laatst bewerkt:
Zo is het Steef, we waren in afwachting van meer, maar het is duidelijk hoe of wat de reden hiervan is en ben ik tevreden met hetgeen we gezien hebben, en wat ze toch met deze regels voor elkaar hebben gekregen, dank Dieter. Volgend jaar weer? Ja, lekker dichtbij en als ik even een aantal keer de filmpjes bekijk is het uiteindelijk heel niet verkeerd.

Hierbij mijn bijdrage, net weer even anders dan die van Steef.

http://www.youtube.com/user/ShellMartijn#p/a/u/0/BcNI3uE7GSE

aller eerst het hele team dat mee heeft gewerkt aan deze show.
GroteFoto-NB6LVEGW.jpg

6inch cilinder
GroteFoto-Y4DGE4F3.jpg

4inch bommetje
GroteFoto-A7XNZ4FC.jpg

en nog een 6inch cilinder.
GroteFoto-D4GP8FQD.jpg

de rekken en stalages
GroteFoto-P33B3FKF.jpg

kartonnetje saluuts voor de finale.
GroteFoto-YPTFBPRX.jpg

GroteFoto-FZL7OHKT.jpg

GroteFoto-HQCZOS7D.jpg

GroteFoto-QZVNEN48.jpg

GroteFoto-AZNHQ3M6.jpg

en als laatste foto. hebben we grappen maker Donald.
voor de meeste bekend onder de naam Poziloc.
hier probeerd hij de fotograaf te versieren en zijn enorme toeter.
maar ze was helaas (voor hem) niet onder de indruk.

GroteFoto-ZBIXWFID.jpg

en dan hebben we nog mijn video.
gefilmt met 2 camera''s
1 stond in het veld en die andere hand ik los in de hand.
film is in HD te bekijken.
direkte HD link naar youtube is : http://youtu.be/JzPQyKZfme4?hd=1

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@vinnievuurwerk, al is de show nog zo "kort", laten we het daar niet meer over hebben, dit zijn wel de sfeer beelden waar in ieder geval ik op zit te wachten. Te zien dat mensen met passie binnen de regels een mooie show kunnen geven, helemaal super...

Op die film zat ik te wachten haha, overigens prima kwaliteit Vinnie, top!
Beste plek om deze show te bekijken. Dit jaar niet geweest, maar nu toch even gekeken.:wink:

Inderdaad kort, maar aan de andere kant ging het nu wel lekker door zo te zien, niet echt een nadeel dus naar mijn mening. :p

Grootste negatieve eigenschap van de show vind ik de domme zet met het gebruiken van salutes als het grootste deel van de toeshouwers veel te ver staat. Het heeft gewoon totaal geen nut gehad. Overbodig en jammer van het geld. Ik snap niet dat een vuurwerkbedrijf met ervaring er toch voor kiest om te gebruiken in deze show. Je houd toch rekening met de omstandigheden van de klus lijkt mij !!!

Voor alle duidelijkheid...de show word geschoten voor de boten die op het water zijn....Gondelvaart.
De show is voor het publiek wat aan de kant staat simpelweg veel te ver weg.
Vanaf de kant naar het eiland toe, zit je op ongeveer 900 meter afstand.

Grootste negatieve eigenschap van de show vind ik de domme zet met het gebruiken van salutes als het grootste deel van de toeshouwers veel te ver staat. Het heeft gewoon totaal geen nut gehad. Overbodig en jammer van het geld. Ik snap niet dat een vuurwerkbedrijf met ervaring er toch voor kiest om te gebruiken in deze show. Je houd toch rekening met de omstandigheden van de klus lijkt mij !!!

Heren, de show is niet bedoeld voor mensen op de kant. De show is voor de mensen bedoeld die op de boot zitten om het eiland (op de rand van de veiligheidscirkel). Zij zien de show zoals ze hem moeten zien. Jullie kijken mee, maar voor jullie wordt het niet geschoten. Hou eens op met het afzeiken van de schieters/bouwers.

Kijk de beelden van Vinnie eens, ik zie daar een leuke show weggaan. Vinden jullie dat niet? Prima natuurlijk, maar zolang je de show niet vanaf een boot of het eiland gezien hebt kan je geen eerlijk oordeel over de show vormen. Doet dat dus ook niet.

Je hebt naar mening van heel veel freaks, een slechte show geschoten.
Kort en van magere kwaliteit, ook de keus van het vuurwerk zelf liet te wensen over. Het lijkt wel alsof je het in loosdrecht ieder jaar een beetje slechter doet, het is je thuishaven, daar wil je toch gewoon wat goeds neerzetten?!

Ik zou btw je salutes eens gaan nakijken... Wanneer je wat meer kwaliteit had gebruikt had het nog een beetje finale geworden. Nu was het net een pruttelpotje ergens ver weg. Die salutes zijn de naam salute niet waardig.

Kijk, misschien geef je er niks om; maar na de show heeft er niemand met de handen op elkaar gestaan. Laat ik het eens anders stellen, geef je eigen visie op de show van gister avond eens.

Voor de volgende show weer aan de bak, want dat je t wel kan dat weten we!

Jongens ik wordt ingehuurd voor deze klus en krijg het materiaal ter beschikking en Donald heeft met dat wat we ter beschikking kregen ze best gedaan met schrijven van de show.

Foto's genomen vanaf het eiland, 2 films volgen.
Duidelijk is wel dat de beste stuurlui aan wal staan; wie de schoen past, trekke hem aan.

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

ry%3D768

Back
Bovenaan