Gondelvaart Loosdrecht 2011

Wij schieten deze show inderdaad pas om 23.30 uur !!!!!!!!!!!!!

Erg jammer dat je niet gewoon vertelt hoeveel grote bommen er mee komen, ik heb je gpmed en de vraag hier op t forum gestelt.

Ik ben bang dat we, gezien je de vraag ontwijkt... niet zoveel grote bommen te zien zullen krijgen.

Daarom twijvel ik om te gaan.

Gr

Erg jammer dat je niet gewoon vertelt hoeveel grote bommen er mee komen, ik heb je gpmed en de vraag hier op t forum gestelt.

Ik ben bang dat we, gezien je de vraag ontwijkt... niet zoveel grote bommen te zien zullen krijgen.

Daarom twijvel ik om te gaan.

Gr

Waar moet je vandaan komen dan?

Ja 8inches, kom even langs, als je toch dicht bij woont.
Misschien heeft Dieter wel een verassing... en ach het is mooi weer...

Laatst bewerkt:
Ik ben ook even gaan kijken vanavond, maar was idd gauw over.
Wel mooie producten voorbij zien komen. Ik stond op de Veendijk bij jachthaven Piet Hein. Daar kon je bij een restaurant op het terras zitten en zat je op redelijke afstand van het vuurwerk.
Het was in ieder geval recht voor de deur.

mooie show, mooie producten.
netjes dat er tot 8'' werd geschoten, alleen ik miste nog wat dingen..
hij was erg kort, en waar was de finale?
al met al viel de show mij dit jaar tegen :(

Dat jullie het woord 'show' nog uit de mond kunnen krijgen.

Dit was echt helemaal 3 x niks.

Het was echt 1 grote, zielige wanvertoning... Money in the pocket showtje.

Ik raad iedereen af om hier in vervolg heen te gaan.

Gr

snap niet dat jullie meteen zoon reactie plaatsen?

je weet niet onder wat voor omstandigheden dit zo kort is geweest ?
is er iets blijven staan ?
was er een computerfout je weet het nooit

ik merk de laatste tijd dat er snel dingen worden geroepen ,

Knaller, eens met je reactie.
Het was gewoon raar dat de show zo snel stopte. Mijn gevoel was ook meteen dat er iets niet doorliep, we lieten onze cams ook doordraaien in afwachting van.
Maar het bleef stil en als een bedrijf als Azuma zo kort schiet is er wel iets,
Op een kermis kan je zoiets verwachten maar niet hier, lijkt me...

Dus aan de andere kant denk ik dat de organisatie van dit alles zuinig is geweest, ofzo...

tig boten laten varen, we werden kentter van de herrie, het lichtspektakel en de muggen :) maar een kort vuurwerk.
Tja, we blijven freaks en die willen meer en kwaliteit.

Dus ja, ik denk dat ik vanuit meerdere spreek als ik graag zou willen weten wat de reden is van deze korte (maar wel mooie) show.

En nu ga ik echt naar bed.

Volgens mij fakkelen de heren dit showtje met de hand.
Misschien een tekort aan pyrotorches en is er daarom een deel blijven staan?

Op last van de waterpolitie wilde ze de show rond de 5 a 6 minuten hebben...ze kunnen de veiligheidscirkel om het eiland niet handhaven met al die boten.

Wel jammer dat er dan niet ivm de kortere show is gekozen voor een krachtigere show en wat duurdere bommetjes en eventueel wat meer grote maten. Ook de salutes waren niet veel soeps.

Heb je meegeholpen met opbouwen, welk merk waren die salutjes?

Gr

Op last van de waterpolitie wilde ze de show rond de 5 a 6 minuten hebben...ze kunnen de veiligheidscirkel om het eiland niet handhaven met al die boten.

Jongens.....
In verband met het handhaven de de veiligheidscircel is de show inderdaad kort ( 5 a 6 minuten ) dit op last van een aantan instanties.
Water is moeilijk te handhaven zeker als er drank in het spel is oip vele boten.
Zeker dit jaar gezien de weersomstandigheden wees het absurt druk zelfs tot de late uurtje op de dijk in diverse gelegenheden.
Een ieder die al eerder is geweest weet dat de show elk jaar kort is dus kom niet met wat is het kort.

Back
Bovenaan