Goliath

Zelfde manier van schieten als de oude Pangutopper On The Beat, salvo's van 5 schoten. Wel totaal andere effecten. Ik vrees alleen dat deze tegen kan vallen vanwege het ontbreken van een bepaald soort verpakking.

Zelfde manier van schieten als de oude Pangutopper On The Beat, salvo's van 5 schoten. Wel totaal andere effecten. Ik vrees alleen dat deze tegen kan vallen vanwege het ontbreken van een bepaald soort verpakking.

Volgens mij zit deze wel in het staal...

Dat zou kunnen en wellicht is Vuurwerkfeestje niet volledig geweest in post 21 van Blade Runner waarbij hij zegt dat volgende Pangu items nog met kooi zijn 'Yellow River, Cliffhanger, Mad Max, Cosmic Dancer en Harpoon.'

Dat zou kunnen en wellicht is Vuurwerkfeestje niet volledig geweest in post 21 van Blade Runner waarbij hij zegt dat volgende Pangu items nog met kooi zijn 'Yellow River, Cliffhanger, Mad Max, Cosmic Dancer en Harpoon.'

Of dat ik harpoon verwar met deze...

Ik dacht eerst ook dat deze de juiste verpakking heeft. Bij de naam Goliath verwacht je het onbewust ook wel. Dus heb ik nogmaals de post van Vuurwerkfeestje nagekeken voordat ik wat riep. Het zou fijn zijn als iemand uitsluitsel kan geven.

Met de juiste verpakking zou ik er wel 120 a 125 euro voor over hebben overigens. In de huidige situatie wacht ik gewoon de straatfilmpjes af. Daarnaast is mijn collectie is compleet genoeg. Must haves die ik nu nog zie en ik niet heb, komen op de lijst voor volgend jaar.

Deze info was correct en tevens juist. Harpoon bijv. zit in een bruine omdoos waar het staal dus in zit. Goliath gewoon in een enkele doos met de Pangu-look.

Deze info was correct en tevens juist. Harpoon bijv. zit in een bruine omdoos waar het staal dus in zit. Goliath gewoon in een enkele doos met de Pangu-look.
Daar ging en ga ik ook gewoon vanuit, je hebt er per slot zicht op. Echter mensen zijn niet foutloos, vandaar mijn op merking 'wellicht etc.'. Bedankt voor het uitsluitsel.

Jep... alleen nog geen film geupload. Viel helemaal niet tegen best grote effecten, echter zeer wind gevoelige bak. Burst wel middelmatig

Bij deze mijn straatvideo. Zoals je kunt zien heeft deze veel last van de wind. Maar de effecten zijn erg gaaf. Halverwege springt de camera op groothoek.

De burst valt nog iets tegen.

Bij mij ook dubbele gevoelens over de Goliath. Ik kreeg namelijk een totaal andere bak uitgeleverd dan op de productvideo. Moet nog even navragen of iemand hem gefilmd heeft.

Wel waren de effecten goed uitgewerkt met een mooie hangtime waardoor ik gewoon tevreden was.

Maar dit hoort natuurlijk niet.....

Back
Bovenaan