Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze er ook maar bij gehaald. Ik ben benieuwd!
Zelfde manier van schieten als de oude Pangutopper On The Beat, salvo's van 5 schoten. Wel totaal andere effecten. Ik vrees alleen dat deze tegen kan vallen vanwege het ontbreken van een bepaald soort verpakking.
Dat zou kunnen en wellicht is Vuurwerkfeestje niet volledig geweest in post 21 van Blade Runner waarbij hij zegt dat volgende Pangu items nog met kooi zijn 'Yellow River, Cliffhanger, Mad Max, Cosmic Dancer en Harpoon.'
Yes volle bak voor betaald. Iets met geen ruggengraat.Volle bak voor betaald? Ik vind 150 wel iets te gortig..
Dat zou kunnen en wellicht is Vuurwerkfeestje niet volledig geweest in post 21 van Blade Runner waarbij hij zegt dat volgende Pangu items nog met kooi zijn 'Yellow River, Cliffhanger, Mad Max, Cosmic Dancer en Harpoon.'
Daar ging en ga ik ook gewoon vanuit, je hebt er per slot zicht op. Echter mensen zijn niet foutloos, vandaar mijn op merking 'wellicht etc.'. Bedankt voor het uitsluitsel.Deze info was correct en tevens juist. Harpoon bijv. zit in een bruine omdoos waar het staal dus in zit. Goliath gewoon in een enkele doos met de Pangu-look.