Goliath

Viva la Bang

VWC Moderator
Artikelnummer: 3662
Artikelnaam: Goliath
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2.000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 189,00
Voorverkoop : € 179,00
Onlineprijs : € 159,00

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:860,2 KB ID:	1793824

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Mwah...deze doet het niet voor mij. Net als bij de andere nieuwe Pangu boxen, mooie effecten, maar net wat te traag naar mijn smaak....

Als deze zo in de straat komt denk ik dat dit een hele dikke bak is. vrij rustige doos voor een wat rustiger moment.

Prachtige bak dit! Mooi detail dat de mines overeenkomen met het effect. Ik ga deze wel even in de gaten houden, al ben ik wat huiverig voor de nieuwe prijzen van 30mm bakken.

Wow, wat een prachtige bak is dit zeg. Heel sierlijk en die mines zijn echt een hele mooie toevoeging zo. Zou deze bak ik alle rust schieten want voor 00:00 vind ik het tempo wat te traag. Maar zou deze heel graag aan de collectie toevoegen.

Sublieme box. Prima tempo, mooie fijne uitwerkingen. Erg benieuwd naar. Dit word er eentje om rustig van te genieten.

Eigenlijk wel heel prachtige box hoor. Als GBV nou ook ns gewoon vriendelijk met 25% openingsactie kwam ofzo, werd al hun spul ook nog ns betaalbaar. Die hele drietrapsprijsvoering is verre van geloofwaardig noch overtuigend. Zo blijft het, zoals al alle jaren, puur bij de filmpjes kijken.

Eigenlijk wel heel prachtige box hoor. Als GBV nou ook ns gewoon vriendelijk met 25% openingsactie kwam ofzo, werd al hun spul ook nog ns betaalbaar. Die hele drietrapsprijsvoering is verre van geloofwaardig noch overtuigend. Zo blijft het, zoals al alle jaren, puur bij de filmpjes kijken.

Ik heb de Tomahwak in de freak gekocht voor 179, die is nu overal minstens 219, dat is geen 25% maar toch een aardige korting. En als de kwaliteit zo is als in de filmpjes dan is dat het mij zeker waard, maar dat is voor iedereen anders uiteraard.

Freakwinkels met GBV zijn zeer schaars (überhaupt winkels met Pangu/Evo). Ik heb het over de landelijke webshop/winkelketens hè, dat snapte je best door de percentuele vergelijking :wink:

Mensen, ben nog op zoek naar deze.. ziet iemand hem staan voor een schappelijke prijs laat het dan weten aub! Iemand die een dealer weet waar Pangu is tegen redelijke prijs?

Back
Bovenaan