Goldstrike

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1677
Artikelnaam: Goldstrike
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: ca. 500 gram
Aantal Schoten: 26
Effectomschrijving: Woest 500 grams blok met oneindige gouden palmen en nieuwe draai effecten.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 39,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1677_-_geisha_-_gold_-_strike_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze werd net ook geschoten op een demo. Waar die 'nieuwe draaieffecten' die in de beschrijving staan over gaan snap ik alleen niet, er zat namelijk niks van een draaieffect in deze cake :bonk: Wel mooie kopergouden palmen.

Heel misschien hebben ze de Goldstrike van Hardix geschoten uit hun restvoorraad van vorig jaar, in plaats van deze, maar dit lijkt me sterk. In ieder geval apart dat er niks van een draaieffect in zat.

Deze werd net ook geschoten op een demo. Waar die 'nieuwe draaieffecten' die in de beschrijving staan over gaan snap ik alleen niet, er zat namelijk niks van een draaieffect in deze cake :bonk: Wel mooie kopergouden palmen.

Heel misschien hebben ze de Goldstrike van Hardix geschoten uit hun restvoorraad van vorig jaar, in plaats van deze, maar dit lijkt me sterk. In ieder geval apart dat er niks van een draaieffect in zat.

Die laatste salvo zullen wel 'spinning whirlflowers' zijn. Maar slecht te zien op de film.

Ja, van €49,50 in voorverkoop €39,50.

In de toegift van Anihalas zie je beter dat de uitwerkingen in deze cake groot en breed zijn.

Ik begrijp dat deze er vorig jaar ook al was? Heb ik even gemist, want het is best een mooi blokkie! Aan de prijs maar wel mooi! Uitwerkingen zijn inderdaad fors!

iedereen zijn mening maar

ik vind het nou niet echt heeeeel bijzonder hoor,
de eerste is het bekende paars goud, wat heel veel merken hebben.
Daarna is het gewoon goud en de finale die vind ik dan weer erg leuk.

maar gewoon aardig, maar ik ga er niet voor rijden.
en de prijs vind ik ook best stevig.

iedereen zijn mening maar

ik vind het nou niet echt heeeeel bijzonder hoor,
de eerste is het bekende paars goud, wat heel veel merken hebben.
Daarna is het gewoon goud en de finale die vind ik dan weer erg leuk.

maar gewoon aardig, maar ik ga er niet voor rijden.
en de prijs vind ik ook best stevig.

Met een goede aanbieding heb je voor 2,5 keer dit bedrag de Immortal Gold staan, dan is het geen moeilijke keuze meer ;)

Met een goeie korting een karton aangeschaft, ruim onder de prijs van een immortal Gold..

Eerste 2 gaan achterelkaar laatste 2 gaan tegelijk...
Heerlijke cakes zo.. goeie burst en efecten

Nieuwe film van vanavond:

Het eerste goud-effect was niet best, maar het tweede was juist wel erg leuk gedaan, met dat blauw erbij.

Er zijn bij ons in de straat honderden cakes weggeschoten maar dit is één van de weinige die ik heb genoteerd die er volgend jaar zeker weer bij moet komen. Harde burst en dikke effect spreiding. De cake z at in een mysteryset en was een aangename verrassing.

Er zijn bij ons in de straat honderden cakes weggeschoten maar dit is één van de weinige die ik heb genoteerd die er volgend jaar zeker weer bij moet komen. Harde burst en dikke effect spreiding. De cake z at in een mysteryset en was een aangename verrassing.

Ik sluit me bij deze mening aan! Voor mij was dit dan ook de verrassing van de nacht! Ik schoot deze tegelijkertijd met de Sky Crowns van Royal en het waren echt ongelovelijk grote boeketten en harde knallen. Een heerlijke combinatie!

Back
Bovenaan