Goldstrike

Van alle cakes en blokken. Heb ik deze heel goed onthouden!! Geweldig mooie cake!! Grote breaks ook en het effect blijft ook goed branden!

Ik heb deze cake dit jaar gehad, ik heb er in ieder geval van genoten. Bekijk het filmpje op mijn kanaal:

Ik heb er maar €34,95 voor betaald en vind het zeker waard.

Ik had hem afgelopen jaar in de 'Mystery Deal' van Vuurwerkoutlet Haulerwijk, 4 cakes voor €50,-. Deze batterij spande de kroon. Wat een waanzinnig grote en mooie effecten. Het kleur goud kleurt echt heel mooi. Bijna bijzonder deze kleur goud. Effectgrootte is ook geweldig. Is mij erg goed bevallen en zou hem voor een prijs van €20,- tot €25,- zeker aanraden. Daarboven zou ik er nog een keer goed over na denken. Een aandachtstrekker heb je zeker in huis hiermee!

Ik had hem afgelopen jaar in de 'Mystery Deal' van Vuurwerkoutlet Haulerwijk, 4 cakes voor €50,-. Deze batterij spande de kroon. Wat een waanzinnig grote en mooie effecten. Het kleur goud kleurt echt heel mooi. Bijna bijzonder deze kleur goud. Effectgrootte is ook geweldig. Is mij erg goed bevallen en zou hem voor een prijs van €20,- tot €25,- zeker aanraden. Daarboven zou ik er nog een keer goed over na denken. Een aandachtstrekker heb je zeker in huis hiermee!

Heb er 40 euro voor moeten neerleggen, maar voor wat je er voor terug krijgt is ie dat echt wel waard. Deze cake voor 20 tot 25 euro buiten een freakactie kan ik me haast niet voorstellen.

Had deze goldstrike besteld in een weekactie. Per stuk voor 17,50. Gelijk een karton van besteld en zeker geen spijt van gehad. Wat een pracht blok!

Ik heb deze zien staan voor 25 euro. Op basis van de reacties hierboven lijkt het mij dan een must-have of niet?

Vorig jaar ook gehad en deze is mij goed bijgebleven. Zou hem zeker aanraden voor rond de 20 a 25 euro. Het is een mooie grote cake en presteerde echt goed.

Back
Bovenaan