Torrr
VWC lid
Diep onder de indruk van deze 500 grammer. Hij mag wat kosten, maar dan heb je ook wat!
Zeker een mooie cake en wat zijn de effecten groot zeg, echt bizar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Diep onder de indruk van deze 500 grammer. Hij mag wat kosten, maar dan heb je ook wat!
Ik had hem afgelopen jaar in de 'Mystery Deal' van Vuurwerkoutlet Haulerwijk, 4 cakes voor €50,-. Deze batterij spande de kroon. Wat een waanzinnig grote en mooie effecten. Het kleur goud kleurt echt heel mooi. Bijna bijzonder deze kleur goud. Effectgrootte is ook geweldig. Is mij erg goed bevallen en zou hem voor een prijs van €20,- tot €25,- zeker aanraden. Daarboven zou ik er nog een keer goed over na denken. Een aandachtstrekker heb je zeker in huis hiermee!
Ik heb deze zien staan voor 25 euro. Op basis van de reacties hierboven lijkt het mij dan een must-have of niet?
dikke cake zeker €25 waard al meerdere jaren vast in collectieIk heb deze zien staan voor 25 euro. Op basis van de reacties hierboven lijkt het mij dan een must-have of niet?