Golden willow mine with blue pearl

Ddit is toch echt wel een klasbak hoor. Schitterend blauw met goud. Zie onderstaand filmpje op 4:28 min. De pauzes lijken ook wat te zijn verbeterd.

Film is van Pyroworld:

Gaaf product met ontzettend heldere tips, maar de mine blijft wat moeilijk zichtbaar zo. Geen idee hoe dit in het echt overkomt, maar afgaande op de video spreekt de andere cake welke is geschoten, de blue mine with golden spider tail mij wat meer aan.

Deze is dit jaar al eens in actie gekomen tijdens een show in NL, maar ook in Duitsland heeft deze wonderschone bak hoge ogen gegooid tijdens een demo.

Deze is dit jaar al eens in actie gekomen tijdens een show in NL, maar ook in Duitsland heeft deze wonderschone bak hoge ogen gegooid tijdens een demo.

Erg jammer dat de mine niet tot nauwelijks zichtbaar is, doordat deze buiten beeld valt. Denk dat hij hierdoor toch minder sterk over komt dan zijn twee broertjes. Van zichzelf hebben de andere twee natuurlijk al een meer lucht vullend effect door de tails t.o.v. de comets.

In Finland weten ze inmiddels ook het kwalitatief hoogwaardige vuurwerk van Broekhoff te waarderen en onlangs is deze topper daar dan ook getest. Nu is de mine wel volledig zichtbaar en dus is het geheel beter te beoordelen.

Belachelijk mooi he...

Dichter bij prof blokken met zulke effecten kom je als consument niet denk ik. Thanks voor het delen van de video!

Bizar goed zo inderdaad. Pure pyro p*rn. Schitterende lijn van Broekhoff.

Deze gehad en vond deze nogal wit van kleur. Wat dat betreft wel een tegenvaller.. had me erg op deze verheugd.

Ik had deze ook, had de "Blue mine with golden spider tail" besteld maar kwam er bij het klaarmaken pas achter dat deze was geleverd. Ik vond het goud juist mooi donker en de blauwe sterren mooi diepblauw!

Echt heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.

Ik zie nu het verschil inderdaad, bijzondere is dat er toch echt willow op stond op de doos. Ik heb de film van het hele project nog, en daar is dat duidelijk te zien.

Grappig... Bij ons stond "Blue mine with golden spider tail" op de dozen maar zat er een "Golden willow mine with blue pearl" in.

Echt heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.
Gaaf getimed zo met die Mega Mines! Het enthousiasme van de buurt in jouw filmpjes blijft ook altijd geweldig :d

Ik had gehoopt dat het blauw iets donkerder/ dieper zou zijn. Was nu meer wittig paars.
Al met al een leuke waaier voor een keer.

Heb ze alle 4 gehad

Bijlagen

• Screenshot_20241231-220147_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20241231-220147_WhatsApp.jpg
    315,6 KB · Weergaven: 16
Back
Bovenaan