Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ddit is toch echt wel een klasbak hoor. Schitterend blauw met goud. Zie onderstaand filmpje op 4:28 min. De pauzes lijken ook wat te zijn verbeterd.
Film is van Pyroworld:
Erg jammer dat de mine niet tot nauwelijks zichtbaar is, doordat deze buiten beeld valt. Denk dat hij hierdoor toch minder sterk over komt dan zijn twee broertjes. Van zichzelf hebben de andere twee natuurlijk al een meer lucht vullend effect door de tails t.o.v. de comets.Deze is dit jaar al eens in actie gekomen tijdens een show in NL, maar ook in Duitsland heeft deze wonderschone bak hoge ogen gegooid tijdens een demo.
Ik zie nu het verschil inderdaad, bijzondere is dat er toch echt willow op stond op de doos. Ik heb de film van het hele project nog, en daar is dat duidelijk te zien.Dat is de Blue to Golden Spider Tail!
Ik zie nu het verschil inderdaad, bijzondere is dat er toch echt willow op stond op de doos. Ik heb de film van het hele project nog, en daar is dat duidelijk te zien.
Gaaf getimed zo met die Mega Mines! Het enthousiasme van de buurt in jouw filmpjes blijft ook altijd geweldigEcht heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.