Golden Tears 4 x 25 shots - Salon Roger

LVT

VWC lid
Naam: Golden Tears
Aantal gram: 4 x 500 gram
Waar te koop: Salon Roger, Loots Vuurwerk
Prijs: 99 euro
Aantal: 4/1
Afbeelding:

500-grammers-1-van-2-5489825c67a1a.jpg

Video:

Deel hier je info en ervaringen over dit product.

Edit 18-12-19 nieuwe video toegevoegd van de 2019 versie.

Laatst bewerkt:
Geweldig!

Kan menig Neerlandsch cakebox niet aan tippen. Mooie effecten, grote effecten, lekker tempo! Zijn wel 2 stuks neem ik aan.

Dat weet iedereen.

Waarom zo vragen naar iets wat je al weet?

Prima boxie bijdeweg maar verders echt niks speciaals.

In nederland kan je voor hetzelfde geld of minder een gelijkwaardig product kopen, waarom zou je hiervoor de grens over gaan?

Even terug te komen op het filmpje. Jammer dat jullie het nodig vonden om twee te schieten, of was het een demo van SR?

Inderdaad geen bijzonder blokje, niet bijzonder genoeg om hiervoor naar BE te rijden, tevens worden ze per twee geschoten wat voor mij alleen meer de bevestiging geeft dat dit echt geen wauw blokje is.
Ik ken voor €125 een mooier Nederlands blokjes vinden en die ik gewoon in de gang kan zetten zonder er problemen mee te krijgen. Kortom BE is niet meer zo interessant als 6 jaar geleden.

Mooie cakebox, de effecten blijven lang hangen. Kwam de box tegen in Hoogstraten, heb hem niet genomen omdat ik de box iets wat over prijst vindt (139 euro) Vindt alleen goud ook wat saai worden.

Echt een beest :) heerlijk.

zijn de cakes die hier in verwerkt zitten ook op neerlandse bodem te verkrijgen?

Back
Bovenaan