Golden Tears 4 x 25 shots - Salon Roger

Heb hem weer eens gehaald vandaag, is wel kleiner geworden ivm transport.
effecten zouden gelijk blijven door andere samenstelling
tubes zijn van 30 naar 25mm gegaan.

ben benieuwd

Serieus Thijs? Is de prijs ook gedaald? Ze besparen tenslotte op de transportkosten ;)

Wel een leuke verkooptruc... andere samenstelling. Net als het special space powder van vroeger haha

ja, kost nu 100€. ze hadden ze langs elkaar afgestoken en effecten waren hetzelfde.
achteraf gezien had ik liever de special 4 en winnaar van vorig jaar bijgehaald.
gaat waarschijnlijk ook nog wel gebeuren:)

ja, kost nu 100€. ze hadden ze langs elkaar afgestoken en effecten waren hetzelfde.
achteraf gezien had ik liever de special 4 en winnaar van vorig jaar bijgehaald.
gaat waarschijnlijk ook nog wel gebeuren:)

Dus jij wilt zeggen dat je ergens bent geweest waar ze zowel de 30mm versie als de 25mm versie geschoten hebben en dit ook zoals zodanig vermeld hebben?

Dan is de vraag, waar is de film hiervan?

Klinkt als een verkooptrucje om nu een 25mm box te verkopen voor de prijs van een 30mm box (die ik al hoog aan de prijs vond).

Iemand deze gehad en kan bevestigen dat deze voller, groter en wat langer blijft hangen dan bijv. de Immortal gold? Ik vind m wel dik zo op film.

Iemand deze gehad en kan bevestigen dat deze voller, groter en wat langer blijft hangen dan bijv. de Immortal gold? Ik vind m wel dik zo op film.
Allebei gehad en zijn aardig vergelijkbaar. Gewoon goede goudbakken moet flinke boeketten die ook lang genoeg branden. maar de keus is groot op goudgebied.

Allebei gehad en zijn aardig vergelijkbaar. Gewoon goede goudbakken moet flinke boeketten die ook lang genoeg branden. maar de keus is groot op goudgebied.
En als je zou moeten kiezen tussen de immortal gold en deze?
Ik ben wat ideeën aan het opdoen voor een goud/herrie project voor 2020. En twijfel over deze en de immortal gold. Kan je me advies geven ?aangezien je ze allebei live hebt gezien. Thanx

Had hem dit jaar erbij, vond hem van de alle compouns die ik had toch echt de minste.
Was niet slecht. De rest was echt goed.
Ik ga dit jaar voor de immortal gold:)

Back
Bovenaan