Golden Sturm

Ik was eerst best enthousiast hierover, maar inmiddels is deze al geannuleerd, geldt ook voor de knister blumen. Geen slechte cakes, maar heeft voor mij geen meerwaarde tov mijn collectie. Ik doe het voortaan wel rustig aan met nieuwe producten, wacht voortaan wel een jaartje.

Dat oogt inderdaad wat magertjes, het effect vervaagt wat te vlug. Zonde, idee was zeker goed en met deze prijs verwacht je dan eigenlijk ook dat hij klopt.

Ik vind dat Vuurwerkcrew dit jaar naast de beste cake/cakebox/etc. ook maar eens een award in het leven moet roepen voor de grootste flop. Een beetje een kritische blik mag ook wel eens vanuit dit forum.

In december gekocht bij Vuurwerk Poppel, had niet op de planning staan om deze mee te nemen maar aangezien ik toch erg nieuwsgierig was toch maar mee gepakt voor 15 euro.

Leuk maar niet bijzonder.... Staat voor dit jaar (hopelijk) toch wel op de planning aangezien ie al 2x besteld was.

Voor een 25mm cake zou dit best goed te noemen zijn. Maar is 30mm en zogenaamd maximaal gevuld.
Enfin, deze staat hier ook op de bestellijst, dus testen zal ik hem ook.

Laten we realistisch zijn, iedereen wist wat we op de demo van rubro zagen dat we dat nooit gingen krijgen. De uitwerking is zeker niet goed te noemen voor 30mm, maar voor €15,- heb je nog steeds wel een leuk artikel. Veel mensen hadden toch stiekem de hoop om enige glimp op te vangen van de demo van Rubro

Had deze dit jaar ook voor 17.50 om uit te proberen. Inderdaad geen wauw effect maar dramatisch vond ik hem nou ook weer niet. Desondanks komt die niet terug op de lijst voor aankomend jaar.

Buurman had hem uit belgie voor een dramatische prijs en ik had toevallig een bomb assorted cake vóór hun golden sturm afgestoken: bomb assorted was nauwelijks minder mooi dan die golden sturm maar die bomb assorted cakes kosten €5 en die golden sturm iets van €30

hebben ze vuurwerkmania al vervolgd voor dit achterlijke ding? zouden ze eigenlijk wel moeten doen...zou strafbaar moeten zijn, zulke verschillen tussen de demo en productie.

Toch wel appart. 30 mm en volgens label 25 gram per schot en toch zulke plofkipjes wat er uit komt. Ze komen ,wederom volgens label, 50 meter hoog. Dit is volgens mij al aan de hoge kant ook voor 30mm bombetten. Maar mijn inziens is de spreiding gewoon slecht. Ik denk dan of te weinig burstlading tov effectlading, of het is toch een echte vocht probleem. Misschien zit ik er flink naast, dan hoor ik het ook graag, maar dat idee krijg ik als ik naar de filmpjes kijk hoe de effecten tot ontploffing komen.

Hoe dan ook is het een tegenvaller. Genoeg 25mm blokjes die kwalitatief veel beter zijn dan dit 30mm blokje.

Back
Bovenaan