Golden Sturm

Zo dat is een beste afknapper zeg. Toch jammer dat het telkens weer gebeurd met samples die er beter uitzien dan de productie.

Dat is weinig bijzonders. Kan meteen van de lijst af voor 21/22. Jammer dat samples als productievideo neerzetten nog niet onder consumentenbedrog valt.

Mwah.. het lijkt erop dat de sample video ook vertraagd is, waardoor het lijkt alsof het effect langer blijft hangen. Mee eens dat de productie stuk minder breed is overigens maar komen toch nog flinke klappen vanaf, maargoed gaat om het goud effect natuurlijk

Hier wordt ie geschoten ná de Beastmode van Katan (vanaf 6:00), ik gok meerdere. Komt ie opzich iets beter over....

Op alle filmpjes is het goed te zien dat de boeketten echt te compact zijn. Het valt gewoon niet goed uit op 1 of andere manier. Verder ben ik juist een liefhebber van dat glitter goud ( pixie dust & flower crown & corolla ), dus daar ligt het niet aan. Maar de spreiding is gewoon ondermaats. Zeker vergeleken met die abnormale sample haha.

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik hem zo opzich niet heel slecht vind, nog steeds niet zoals de sample natuurlijk maar voor die prijs valt ie op bovenstaande films niet tegen.

Leuk cakeje maar totaal niet vergelijkbaar met de demo versie. Helaas...De spreding is vel en veel minder. Misschien doet een jaartje drogen in de bunkers wonderen...:rolleyes:

Mmm... had eerst de straatfilmpjes hier moeten kijken.. vind hem op de Demo veel indrukwekkender! Boeketten op de straatfilmpjes zijn vol en blijven niet lang hangen..

Anno nu laten we ons toch niet meer zo foppen? Ik heb met verbazing de eerste 2 a 3 pagina's gelezen hoe positief iedereen was na een demo filmpje. Ehm duits vuurwerk, -300gram ziet er uit als 3+inch :bye:

Vreemde gang van zaken eigenlijk. Op demo's kijken winkeliers toch ook mee? Baseren zij hun inkoop niet deels op de demo? Ik zou er best van balen als ik een product verkocht dat niet voldoet aan het voorbeeld, je koopt ook een tv op basis van wat je ziet in de winkel. Als het beeld dan 10x slechter is..
Potje komt er iig niet bij dit jaar.

Het is al jaren samplemania, ik heb er al te vaak voor gewaarschuwd. Vaak word zo een post om 1 of andere reden verwijderd. Laten we realistisch blijven voortaan. Er komen geen 2 inch boeketten uit nederlandse 30mm cakes.

Jeetje, dit is wel het grootste verschil met de werkelijkheid tot nu toe. Dit ding ga ik dus geen 12 euro voor betalen.. zelfs de helft vindt ik de productie versie niet waard..

Back
Bovenaan