Golden Sky Twister

Net als de Decibel van Wolff heb je eerst een tail, dan spinner, boeket. Vind het wel wat hebben. Sierlijke cake!

Deze helaas niet uitgeleverd gekregen, was bij dealer niet geleverd door gvb / EVO
Lekker dan en Marcel maar roepen dat de samenwerking is voor betere distributie

Deze helaas niet uitgeleverd gekregen, was bij dealer niet geleverd door gvb / EVO
Lekker dan en Marcel maar roepen dat de samenwerking is voor betere distributie
Klopt, heel evolution is uitverkocht bij GBV hoorde ik net bij de plaatselijke vuurwerkwinkel. Het is niet aan te slepen....

Nu het ook bij de plaatselijke GBV dealers te koop is schijnt het echt hard te lopen. In Almere Haven was de complete renaissance lijn uitverkocht en heel veel verkoop aan de gewone consument

Ik hoor van verschillende winkels en importeurs dat er door veel voorbestellingen al zaken zijn uitverkocht/ niet aan te slepen zijn.

is er in vergelijking met andere jaren dan zo weinig ingekocht, of wordt er dit jaar een megaomzet gedraaid?

Zoals beloofd filmpje van deze cake, te zien vanaf 3:15. Denk jaartje dragen en de boeketten zijn nog een slag groter, burst was dik in orde

Deze was mij nooit opgevallen, wat een lekkere spinners en wat een brute klappen komen er van deze cake af. Kom hem tegen in een shop in Woerden, zet hen wel even op de lijst hier.

Back
Bovenaan