Golden Sky Twister

Ik zie het niet? Het geluid is supergaaf maar de spinner begint errug laat (later dan die cake van Wolff) en de boeketten zijn niet bijzonder. Marijn grossierde 10 jaar geleden in dit soort zoevende spinners?

Klopt, vergeleken met het product filmpje komen de spinners op de demo variant heel laat.
Zou een productiefout kunnen zijn ook natuurlijk, maar als de spinners eerder komen maakt het wel mooier!

Het is dan ook een SKY spinner en GEEN rotation tail!

Dus deze moet op 70 tot 80 % van zijn hoogte starten.

gr
Evolution Fireworks

Hij presteerde echt super gisteren. De 'Sky Spinner' was perfect uitgevoerd en de boeketten waren echt groots. Ik ben benieuwd hoe ie tijdens de aankomende demo is en hoe de echte productie zal zijn.

Hij begint bij onderstaande film op 00.18

Hij presteerde echt super gisteren. De 'Sky Spinner' was perfect uitgevoerd en de boeketten waren echt groots. Ik ben benieuwd hoe ie tijdens de aankomende demo is en hoe de echte productie zal zijn.

Hij begint bij onderstaande film op 00.18

Indd was echt een topper!

Leuke cake alleen hou ik er persoonlijk meer van als die ietsje langer door spint en dan pas het boeket.
Maar mocht ik deze tegen komen voor een leuke prijs dan neem ik hem zeker mee !

Leuke cake alleen hou ik er persoonlijk meer van als die ietsje langer door spint en dan pas het boeket.
Maar mocht ik deze tegen komen voor een leuke prijs dan neem ik hem zeker mee !

Word momenteel bij diverse freak shops aangeboden voor 24,95. Verwacht niet dat je deze cake ergens anders voor een lagere prijs gaat tegenkomen zolang de diverse acties nog lopen

Het is dan ook een SKY spinner en GEEN rotation tail!

Dus deze moet op 70 tot 80 % van zijn hoogte starten.

gr
Evolution Fireworks

Oke, duidelijk. Dacht zelf dan aan het laatste effect, dan klopt het iig met hoe je het voor ogen had. Desalniettemin blijft het een mooie cake en effect!

Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Evolution Dealer Avond 2019:

Word momenteel bij diverse freak shops aangeboden voor 24,95. Verwacht niet dat je deze cake ergens anders voor een lagere prijs gaat tegenkomen zolang de diverse acties nog lopen

Nog even geduld a.u.b....:wink:

Presteerde weer heel sterk vanavond tijdens de demo van Orthen. Heb er spijt van dat ik er maar 2 heb besteld. Gefilmd met mijn mobiel

Back
Bovenaan