Golden Power

Knippen jullie met gewone scharen / snijden jullie met een gewoon stanley mesje? (ivm risico vonkje/statische electriciteit)

stanleymesje op stukje hout, puur ter voorkoming van. Maar bij deze meeste shows gaat het ook gewoon met een stalen tangetje. Ik had ook de tuindeur opengezet voor het geval dat :D

Ik vond hem mooi maar hij leek anders dan bij de demo van Royal.
Had de celebration ook eerlijk gezegd vind ik die stukken beter mooie felle crossettes en lekker rammen.:)

Jup, hij was werkelijk prachtig! Maar na mijn gevoel toch anders dan op de demo. Ik had hem gezien bij Ano Vuurwerk.
Maar ik heb had hem gewonnen en hij was werkelijk het pronkstunk van alles! Echt te ziek!
Ik had heb C-A-B-D gedaan, het goud leek niet zo vol als op de demo's.
Filmpje volgt snel.

Vooral cake b vond ik anders lijken, zaten wat crackling bombettes tussen en het boeket leek kleiner. Mines van cake a waren ook stukje minder vol dan op de demo's. Puur gezanik, want wát een bak zeg! Puur genieten! Zacht crackling van c, mooie blink met goud van b, waanzinnig mooie goud van a die prachtig tot de grond dwarrelde en de brute afsluitende crackling d. Geweldige combibox, topontwerp!

Cake C was totaal anders. Verder was dit echt een prachtigr bak! Mines en goud was wat minder maar nog steeds was dit wel een topper van de avond!

Vondt hem schitterend! was hier hetzelfde als wat tijdens de demo's geschoten werdt.

had hem a-b-c-d ging perfect met doorlonten :-)

Was een hele mooie bak.
Echt van genoten. Ja hij was wat minder dan op de demo's maar och dat verschil was toch wel zo klein.

Doorlonten had nog wel wat voeten in aard lonten zelf waren te kort/te ver uit elkaar. maar een stukje qmatch tussen de twee leaders doet wonderen.

Ik heb hem per 2 geschoten als finale.. En dat kreeg behoorlijk wat handen op elkaar! Haha
Heel de lucht was goud. Echt super mooi!

Hij was prachtig maar ik had toch minder het wauw gevoel als tijdens de demo. Misschien scheelde het ook dat bij de buren net een megablok de lucht in was gegaan ...:p

Echt fenomenaal die golden power, was echt sprakeloos ervan. Giga boeketten lekkere burst lekker tempo. Hoop dit jaar deze weer op me lijstje te kunnen zetten.

Laatst bewerkt:
Haha nou hier in de straat kreeg ie de handen wel op elkaar!!
was de 4e doorlontbak die ik aan stak, de laatste werd de golden tarantula van Rubro.

alleen besloot na het 2e schot van pot B de andere 2 doorlont verbindingen van C en D ook maar alvast aan te gaan, ondanks dat ze vrij goed afgedekt waren en diep tussen de potten in waren doorverbonden.
met als resultaat 3 potten die tegelijk stonden te rammen! de tering wat zee van goud was dat! niet normaal haha. na afloop een dik applaus vanuit de straat! hoe het niet moet, maar zo kan het wel! heb er echt van genoten!

Bcad had ik hem en het was echt een topper, blies alle andere nl cakes weg. Wolff en zena was kinderspel. Echt top blok.

Heerlijke bak ook dit zeg. Inderdaad, iets anders dan we op de demo's gezien hebben, maar so what! Dit was echt genieten.
Twee tegelijk geschoten. Wat kun je jezelf dan verliezen in die enorme gouden hemel die boven je wordt geopend. Machtig mooi gewoon.

Geweldig!!! Zo'n topper.

Ik had op de gewone manier doorgelont, visco op visco met roze lont, hoogstens 1seconde pauze.

Enorme boekkette ook, was me het ritje waard!

Back
Bovenaan