Golden Power

Mag hopen van niet. Zou doodzonde zijn....zeker gezien het absoluut flinke prijskaartje van deze box. Dan moet t gewoon kloppen naar mijn idee.

Ze zijn allemaal hetzelfde. Toevallig nu 2 dozen waarbij een Chinees nog niet helemaal wakker was. Betekend niet dat meteen alles gemixt is. Heb het bij de Garden of eden ook al eens gezien. Blijft handwerk.

Dubbel D is nooit verkeerd toch:p

Blijf het jammer vinden dat deze prachtige bak slechts bij een select aantal winkels verkrijgbaar is, maar wie weet volgend jaar.

Gisteren bij de demo van Kuiper geweest. Daar werd expliciet vermeld dat degene die ze schoten diezelfde dag nog uit Rotterdam is gehaald, omdat hij net binnen was. Wat een ontzettend monster. En dat moet dus wel gewoon productie zijn!

De reactie van het publiek was geweldig. Voor geen enkele cake werd echt gejuicht of geklapt, maar voor deze wel.

Mag hopen van niet. Zou doodzonde zijn....zeker gezien het absoluut flinke prijskaartje van deze box. Dan moet t gewoon kloppen naar mijn idee.

Vind ik ook je betaald veel geld voor deze dozen dan moet het ook gewoon kloppen!
Maar goed ik zie het vanzelf wel met oud en nieuw.

Vind ik ook je betaald veel geld voor deze dozen dan moet het ook gewoon kloppen!
Maar goed ik zie het vanzelf wel met oud en nieuw.

Ja als er een sterk vermoeden is dat het niet klopt vind ik dat je als leverancier verplicht bent om dit na te kijken, verhaal de kosten hiervan maar op de distributeur. Het is geen kinderachtige prijs en om nu over tig te spreken lijkt mij voorbarig, dit is geen cakebox waar je er tig van gaat verkopen.

Bij hoeveel demo's is het nu niet goed gegaan? Zelf weet ik dat het bij Ano niet goed was gegaan, hier werd 2x cake C geschoten en D niet. Misschien even hier dus een opsomming maken zodat we hier een betere beeld van kunnen krijgen hoe vaak dit voorkomt?

Ja als er een sterk vermoeden is dat het niet klopt vind ik dat je als leverancier verplicht bent om dit na te kijken, verhaal de kosten hiervan maar op de distributeur. Het is geen kinderachtige prijs en om nu over tig te spreken lijkt mij voorbarig, dit is geen cakebox waar je er tig van gaat verkopen.

Ja klopt maar het is lastig te controleren denk ik,want die cake bij Ano was gewoon A,B,C,D en toch zat er 2 keer C in.Ben dus bang dat een chinees verkeerde labels heeft zitten plakken.

Bij hoeveel demo's is het nu niet goed gegaan? Zelf weet ik dat het bij Ano niet goed was gegaan, hier werd 2x cake C geschoten en D niet. Misschien even hier dus een opsomming maken zodat we hier een betere beeld van kunnen krijgen hoe vaak dit voorkomt?

2x. Ano 2x cake C, Kuiper 2x cake D. De rest die geschoten zijn waren gewoon goed.

Dat valt al met al wel mee. Wel vreemd dat het op demo's gebeurt.

Dit zijn toch een aantal productieboxen die eerder zijn gekomen voor de demo's? De rest komt later pas binnen (dacht ik in ieder geval). Kan zijn dat de Chinees die dat had ingepakt even zat te slapen. Zou nu wel precies kloppen dat hij 2 cakes in 2 dozen heeft omgewisseld.

Machtige bak. Op het filmpje van Pyroguy komt ie goed over. Niet extreem meer zoals eerder. Dit geloof ik. Misschien dat deze er dan ook nog maar bij moet. Maa dan wel met dubbel D. :wink:

Back
Bovenaan