Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij geldt hetzelfde heho. Ik had 2x de GOE, nu 2x de golden power.
Scheelt weer een paar tientjes en hoop dat deze bakken een klein beetje in de buurt komen van wat er op de demos geschoten werd.
De geruchten over samples zijn namelijk nog steeds niet uit de wereld...
Ergens denk ik constant dat het te mooi is om waar te zijn en dat de daadwerkelijke productie voor in de straat minder goed zal zijn.
Maar goed, we gaan het rustig afwachten. Het goud in de GOE was ook gewoon erg goed.
Waarom zou Royal samples sturen? De GOE is afgekeurd, terwijl dat topkwaliteit is. Golden Power is dat ook. Neem de Fire Emblem anderzijds. Zo goed deze was, zo waardeloos is deze nu. 4 euro duurder dan bij introductie en de kwaliteit is stukken minder. Alleen de burst lijkt wat harder, maar dat is het product niet ten goede gekomen. Dit product laat Royal toch ook gewoon zien?
Ik heb hem op de demo van kuiper gezien en daar werd verteld dat hij S'morgens uit Rotterdam gehaald was ... Voor wat het waard is, geloof ik dat wel![]()
Mja, ik doel op de geruchten dat tijdends de eerste demo's eind november en begin december een x aantal boxen vooruit was grkomen en we met zn allen daar onze keuze op gemaakt zouden hebben. De werkelijkheid zou zijn dat de echte productie veel later binnen zou komen.....
Maar goed, ik laat me verrassen de 31e.
Ja ja, komt toch wel wat goeds dan uit Rotterdam![]()