Golden Power

en het mooie is dat hier de volgorde gewoon klopt. Ook fijn om te weten dat dit er tussen zit;-)
Wat een lekker bak zeg. Royal is lekker bezig.
greetzz

het is dat mijn budget op is, en waarschijnlijk de cake zelf ook, anders had ik er idd nog wel eentje willen hebben. Ach, je moet ook iets hebben om over te kunnen dromen toch;-)
greetzz

Pohhhh wat is ie lekker! ik kan het eigenlijk niet, maar wellicht dat ik hem toch nog bestel... zucht! en anders zeker voor 2014 :)

Afgelopen week bij een demo met Patrick van Vuurwerk Huizen staan kletsen, mede over deze schitterende box en toen liet hij doorschemeren dat hij deze box ook verkocht wat mij verbaasde, maar hij heeft ze direct bij Royal vandaan dus dat is een meevallertje mochten mensen hem willen hebben. Ik twijfel nog aangezien het toch wel een hap uit mijn budget is en ik moet het maar eens goed gaan afwegen.

Voor de 135 euro waarvoor ik hem heb kunnen weten te bemachtigen vind ik het geen geld als je kijkt naar andere toppers. Zeker niet als je kijkt wat je er voor krijgt.

Deze Golden Shower blijft werkelijk een topper, blossum after Thunder vindt ik zeker ook niet gek en is een stuk goedkoper.

Wat is het toch een geweldige bak, elke keer dat ik het filmpje kijk vind ik hem weer mooier. Vooral de eerste cake die is echt oppermachtig.

Net nog wat filmpjes aan het kijken van de oude bonbridge blokken en als je dat hiermee vergelijkt dan zie je eigenlijk pas hoe klein het gat tussen legaal en illigaal is geworden.

Geweldige bak, had hem graag willen hebben helaas zit het er financieel niet in.

Iedereen die hem wel heeft besteld. geniet ervan, wat een pareltje.

Ik heb deze toch besteld ipv de Garden of Eden. Weet alleen nog niet hoe ik hem aan elkaar ga knopen.
Zit te denken aan B,C,A,D als dit technisch mogelijk is. Het geweld naar het einde toe ...

Voor mij geldt hetzelfde heho. Ik had 2x de GOE, nu 2x de golden power.

Scheelt weer een paar tientjes en hoop dat deze bakken een klein beetje in de buurt komen van wat er op de demos geschoten werd.
De geruchten over samples zijn namelijk nog steeds niet uit de wereld...
Ergens denk ik constant dat het te mooi is om waar te zijn en dat de daadwerkelijke productie voor in de straat minder goed zal zijn.

Maar goed, we gaan het rustig afwachten. Het goud in de GOE was ook gewoon erg goed.

Voor mij geldt hetzelfde heho. Ik had 2x de GOE, nu 2x de golden power.

Scheelt weer een paar tientjes en hoop dat deze bakken een klein beetje in de buurt komen van wat er op de demos geschoten werd.
De geruchten over samples zijn namelijk nog steeds niet uit de wereld...
Ergens denk ik constant dat het te mooi is om waar te zijn en dat de daadwerkelijke productie voor in de straat minder goed zal zijn.

Maar goed, we gaan het rustig afwachten. Het goud in de GOE was ook gewoon erg goed.

Waarom zou Royal samples sturen? De GOE is afgekeurd, terwijl dat topkwaliteit is. Golden Power is dat ook. Neem de Fire Emblem anderzijds. Zo goed deze was, zo waardeloos is deze nu. 4 euro duurder dan bij introductie en de kwaliteit is stukken minder. Alleen de burst lijkt wat harder, maar dat is het product niet ten goede gekomen. Dit product laat Royal toch ook gewoon zien?

Waarom zou Royal samples sturen? De GOE is afgekeurd, terwijl dat topkwaliteit is. Golden Power is dat ook. Neem de Fire Emblem anderzijds. Zo goed deze was, zo waardeloos is deze nu. 4 euro duurder dan bij introductie en de kwaliteit is stukken minder. Alleen de burst lijkt wat harder, maar dat is het product niet ten goede gekomen. Dit product laat Royal toch ook gewoon zien?

Mja, ik doel op de geruchten dat tijdends de eerste demo's eind november en begin december een x aantal boxen vooruit was grkomen en we met zn allen daar onze keuze op gemaakt zouden hebben. De werkelijkheid zou zijn dat de echte productie veel later binnen zou komen.....
Maar goed, ik laat me verrassen de 31e :wink:.

Ik heb hem op de demo van kuiper gezien en daar werd verteld dat hij S'morgens uit Rotterdam gehaald was ... Voor wat het waard is, geloof ik dat wel :D

Mja, ik doel op de geruchten dat tijdends de eerste demo's eind november en begin december een x aantal boxen vooruit was grkomen en we met zn allen daar onze keuze op gemaakt zouden hebben. De werkelijkheid zou zijn dat de echte productie veel later binnen zou komen.....
Maar goed, ik laat me verrassen de 31e :wink:.

Dat klopt inderdaad,maar volgens mij was dat wel gewoon uit de productie.

Back
Bovenaan