Golden Power

Huh.. ook hier schieten ze twee keer de nummer C? Dat was bij Ano ook al het geval. Het is toch niet zo dat er dozen in omloop zijn met dubbele cakes he? Of is er een andere reden dat men hiervoor heeft gekozen? Vreemde situatie.

Huh.. ook hier schieten ze twee keer de nummer C? Dat was bij Ano ook al het geval. Het is toch niet zo dat er dozen in omloop zijn met dubbele cakes he? Of is er een andere reden dat men hiervoor heeft gekozen? Vreemde situatie.

Nee gaan maar 3 cakes af op dat filmpje,dus geen dubbele cakes.

Ja, dat was even flink balen. Aan de doorlontkwaliteiten van notabene één van de 2 ontwerpers van de bak lag het niet, rest liep goed door, alleen die constante $#@regen de hele dag...

Tegen die tijd dat ik deze zie op een demo, is de voorraad zo'n beetje op. Deze week toch gewoon aanschaffen. Ik heb hoge verwachtingen! Dit in tegenstelling tot de Immortal Gold vorig jaar. De effecten waren minder dan ik verwacht had!

Wat een bak .... Ten overvloede heb ik toch maar even mijn telefoon in de lucht gestoken (en ja, ik had hem moeten draaien ;-) net bij Kuiper in Koekange. Zie hier het resultaat. (wel effe in HD kijken)

zo te zien mist hier weer de derde cake. Ik dacht dat dit ook al eerder gebeurd was?
Iig twee keer de laatste cake. Bedankt voor het filmpje, altijd leuk om weer ff te zien.
greetzz

ja klopt 1 keer had je A,B,C,C en nu zie je A,B,D,D haha.

Slordig dit zeg. Controleren wanneer je deze bak gaat afhalen dus. Toch zou ik een gat in de lucht springen als ik de variant A,B,D,D zou krijgen :D.

EDIT: inderdaad Tjopper, zo zal het waarschijnlijk gegaan zijn. :D

ik vind hem in het geheel mooi. Als ik op het einde dubbel D heb(lekker dubieus) dan komt er weer iets eentonigs in. Hoe grandioos die laatste cake ook is. Daarom plak ik er een new moon achteraan.
greetzz

ik vind hem in het geheel mooi. Als ik op het einde dubbel D heb(lekker dubieus) dan komt er weer iets eentonigs in. Hoe grandioos die laatste cake ook is. Daarom plak ik er een new moon achteraan.
greetzz

Helemaal mee eens dat had ik toen bij ano ook met 2 keer C,die afwisseling is juist mooi in deze bak. :)

Net gezien op de demo van Kuiper in Koekange, wat een geweldige bak is dit! helaas zat er twee keer de crackling cake in.

Back
Bovenaan