Golden Power

Hij lijkt wel steeds mooier te worden, als je het filmpje ook ziet, en de afstand ziet tot waar er geschoten word is het echt niet normaal wat er uit deze box komt :shocked:

Misschien toch nog 1tje erbij nemen???

Je moet de complete link hebben dan werkt het wel;)

Hier ga je zeker de show mee stelen in de straat.
Wat een geweldig mooie bak zeg, super.

Mijn mening over combinatieboxen in het algemeen: te duur voor mijn budget. Maar damn, wat was deze net prachtig zeg bij Vuurwerk Hol. Ik begin toch sterk te twijfelen.

Ik vind hem prachtig maar de Immortal Gold is wat mij betreft wat afwisselender. Ik hoop dat ze hem bij Kuiper op de demo schieten, dan ga ik hem live bekijken.

Deze komt over 45 min online.

Wat een beest was dit zeg. Het grand crackling with crackling mine effect is van het niveau profblok zoals die er waren van Bonbridge. Een blok met alleen dit effect en dan iets hoger tempo zou ronduit overweldigend zijn. Klasse!

Mijn verwachtingen worden hoger en hoger! Heb deze ook weten te scoren en hem nog niet live gezien maar als ik de films zie en reacties van de freaks hoor en zie, staat me wat te wachten als ik deze brute bak in de fik steek! Kan niet wachten om dat ding straks op te halen en in ontvangst mag nemen!
Oud en nieuw word er 1 om nooit te vergeten met dit beest van een bak denk dat ik 2x de new moon er achteraan laat gaan dan blijven we een beetje in die trend ha ha ha. Lang leve ROYAL FIREWORKS!!!!

Blijft een feest deze bak !
Dan nog even de New Moon erachteraan schieten .
En je kaak ligt waarschijnlijk op de stoeprand.

Back
Bovenaan