Golden Power

Blijft een feest deze bak !
Dan nog even de New Moon erachteraan schieten .
En je kaak ligt waarschijnlijk op de stoeprand.

Daar moet wel iets meer voor gebeuren dat mijn kaak op de stoeprand ligt.

Hij is mooi voor een consumenten cake, maar meer ook niet.
Voor een consumenten cake presteert hij uitermate goed.

Hoewel ik nog geen reden heb om te twijfelen aan de kwaliteit van het product dat straks in de winkels verkrijgbaar zal zijn, wil ik toch wel melden dat ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat de bij de verschillende demo's geschoten exemplaren "vooruit geleverd" zijn.
Wel productieversie, dus geen sample, maar toch...
De bulk voor in de winkels wordt begin volgende week verwacht. Ik heb me laten vertellen dat het om 400 stuks gaat.

Ik ben razend benieuwd, want voor mij is dit de mooiste consumentenbak die ik ooit heb gezien.

ja is een mooi bak maar jammer van de laatste twee cakes totaal niets te maken met goud,klopt dat er al paar geleverd zijn,rond 10 a 15 dec komt het binnen volgens bronnen heb hem toch niet besteld kan er wel aankomen vind persoonlijk garden of eden,new moon,celebration toch wat mooier

De bak geschoten bij hol is de productie versie. Ik kan het 100% zeker weten want ik heb hem ontstoken.

Ik hoop met deze cake niet het rubro effect te krijgen ...........

Volgens mij zit het met deze cake wel goed. Op de China film, Royal demo en winkeliers demo's komt deze cake elke keer hetzelfde uit de verf. En de Immortal Gold van Rubro was op de demo van Rubro vele malen beter en bij de winkeliers demo's was de Immortal Gold heel anders. Ik heb er alle vertrouwen in.

Ik snap wel dat veel mensen er aan twijfelen, het is bijna te mooi om waar te zijn. Maar Royal bevestigd het elke keer. Ik neem aan dat ze volgend jaar ook geen slechte naam willen hebben,dus zullen ze hier de waarheid wel over vertellen. Want een goede naam opbouwen is meestal niet moeilijk, maar deze houden dat is een stuk lastiger.

Ja inderdaad en het is ook bevestigd door Royal

What you see is what you get! of te wel wat je ziet dat krijg je, zo hebben we jullie al 5 jaar geinformeerd.

en ze hebben me nog nooit teleurgesteld.

Wat er ook uit de cake gaat komen. Als het ook maar enigzins lijkt op de video's knalt die de bakstenen hier uit de straat. Ik kan in ieder geval niet wachten! :applause:

Ze hebben me met de Royal Thunder ook niet teleurgesteld. Om maar eens heel wat anders te noemen.
Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.:D

Ik twijfel ene kant wil ik niet meer kopen anderszijds is deze wel erg mooi, die je eigenlijk in je assortiment gebruikt

Ik ga hem nemen, moet er maar van op aan kunnen dat hij zo zal presteren iedereen is daar zo van overtuigd hier. Als dat niet zo is dan hebben een aantal mensen hier wat uit te leggen hahaha

Naar mijn mening DE beste box op de markt dit jaar. Deze schiet alle concurrentie weg. Echter is de garden of eden prijs technisch voordeliger omdat je nog 2 blokjes extra hebt maar niet kijkend naar de prijs zou ik eerder deze kopen.

Back
Bovenaan