Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ok, ik ben nu wel erg benieuwd hoe en wat met deze bak. Want hij is zo vet dat het bijna niet kan.
Ik las op FPM soortgelijke verhalen en ook dat er misschien foto's zijn?
Misschien dat Jeroen ons uit de brand kan helpen? Als deze zo in de straat staat dan ben je echt de straatbaas en haal ik hem zeker.
greetzz
ok, ik ben nu wel erg benieuwd hoe en wat met deze bak. Want hij is zo vet dat het bijna niet kan.
Ik las op FPM soortgelijke verhalen en ook dat er misschien foto's zijn?
Misschien dat Jeroen ons uit de brand kan helpen? Als deze zo in de straat staat dan ben je echt de straatbaas en haal ik hem zeker.
greetzz
Is toch al gezegd dat dit productie cakes waren. Laat ze eens op houden te zeiken en geruchten de wereld in te helpen. Kom eens met feiten. Verhaal komt zeker bij Rubro vandaan, omdat ze bang zijn te blijven zitten met de Immortal GOld. Ze hadden deze cake net zo goed de Immortal Gold Killer kunnen noemen.
het is gezegd inderdaad en meerdere keren ook. Alleen is dat geen garantie voor succes altijd.
Ik heb in het verleden ook dit meegemaakt en teleurgesteld. Aangezien het een bedrag is van 139 euro ben ik graag erg zeker van mijn zaak.
Greetzz
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon nog wat winkeliers demos bij langs gaan. En anders de gok aangaan dat deze gewoon zo is als hij gisteravond geschoten is. Hij kan alleen nog maar beter worden als hij nog wat droger wordt. Dat was bij de Garden of Eden ook het geval. Deze was gisteren al bruut.
Prachtig deze! Ik vind het wel jammer dat natuurlijk de discussie meteen begonnen is of dit een sample is. Hoop dat jeroen van Royal daar een einde aan kan maken!