Golden Power

Jeroen, zou jij even willen aangeven welke verkooppunten deze box nu precies te koop is? Aan speculatie zoals in dit topic heb ik niets.

Jezus hier krijg ik toch een natte broek van :bonk:

Wat een klappen en spreiding, welkom meer Royal in mijn collectie!

nah wordt er op basis van het filmpje niet echt warm van. met name de hoeveelheid multicolour in cake 2 staat me tegen. De effecten van cake 4 zijn fraai maar niet mijn ding. new moon daarentegen...

Effect in effect, oftewel ze komen in elkaar en blijven goed hangen waardoor de lucht geen enkele keer leeg dreigt te raken, de vele verschillende effecten en de grote er van maken dit voor mij de cake van het jaar. Ik wil de personen bedanken die aan deze cake hun bijdrage hebben geleverd dat hij zo is ontwikkeld, en dan doel ik niet alleen op de heren van royal :wink:

Laatst bewerkt:
De topper van de avond, wat een dikke bak zeg, hoe dan ook steel je de show als je deze in de straat zet.

ok, ik ben nu wel erg benieuwd hoe en wat met deze bak. Want hij is zo vet dat het bijna niet kan.
Ik las op FPM soortgelijke verhalen en ook dat er misschien foto's zijn?
Misschien dat Jeroen ons uit de brand kan helpen? Als deze zo in de straat staat dan ben je echt de straatbaas en haal ik hem zeker.
greetzz

Deze bak is echt een regel ECHTE TOPPER !

ok, ik ben nu wel erg benieuwd hoe en wat met deze bak. Want hij is zo vet dat het bijna niet kan.
Misschien dat Jeroen ons uit de brand kan helpen? Als deze zo in de straat staat dan ben je echt de straatbaas en haal ik hem zeker.
greetzz

Wat een bak! Grote boeketten en het blijft lekker hangen. Maar uiteindelijk spreken alleen de eerste 2 en de laatste cakes mij aan echt aan, 3e cake vind ik nou niet zo. Maar desalniettemin blijft het een brute bak die zeker je geld waard is! Het is alleen wel jammer dat deze box beperkt verkrijgbaar is...

greetzz

Is toch al gezegd dat dit productie cakes waren. Laat ze eens op houden te zeiken en geruchten de wereld in te helpen. Kom eens met feiten. Verhaal komt zeker bij Rubro vandaan, omdat ze bang zijn te blijven zitten met de Immortal GOld. Ze hadden deze cake net zo goed de Immortal Gold Killer kunnen noemen.

Is toch al gezegd dat dit productie cakes waren. Laat ze eens op houden te zeiken en geruchten de wereld in te helpen. Kom eens met feiten. Verhaal komt zeker bij Rubro vandaan, omdat ze bang zijn te blijven zitten met de Immortal GOld. Ze hadden deze cake net zo goed de Immortal Gold Killer kunnen noemen.

het is gezegd inderdaad en meerdere keren ook. Alleen is dat geen garantie voor succes altijd.
Ik heb in het verleden ook dit meegemaakt en teleurgesteld. Aangezien het een bedrag is van 139 euro ben ik graag erg zeker van mijn zaak.
Greetzz

het is gezegd inderdaad en meerdere keren ook. Alleen is dat geen garantie voor succes altijd.
Ik heb in het verleden ook dit meegemaakt en teleurgesteld. Aangezien het een bedrag is van 139 euro ben ik graag erg zeker van mijn zaak.
Greetzz

Als je zeker wilt zijn moet je gewoon nog wat winkeliers demos bij langs gaan. En anders de gok aangaan dat deze gewoon zo is als hij gisteravond geschoten is. Hij kan alleen nog maar beter worden als hij nog wat droger wordt. Dat was bij de Garden of Eden ook het geval. Deze was gisteren al bruut.

Prachtige bak die ik hoe dan ook in mijn straat wil zien! Kan hem alleen helaas nergens vinden in de buurt.. (omgeving Den Bosch)

Als je zeker wilt zijn moet je gewoon nog wat winkeliers demos bij langs gaan. En anders de gok aangaan dat deze gewoon zo is als hij gisteravond geschoten is. Hij kan alleen nog maar beter worden als hij nog wat droger wordt. Dat was bij de Garden of Eden ook het geval. Deze was gisteren al bruut.

ok,

dan neem ik deze keer de gok. Ik heb in Royal wel vertrouwen en de geluiden zijn bijna altijd positief.
Zou dom zijn om dit te verknallen.
greettzz

Bij ano hebben ze 'm ook. Misschien is dat een optie? Daar word deze trouwens ook weer geschoten over 2 weken.
Het sample verhaal blijft denk ik toch welles nietes tot na 1 januari. Ik snap de twijfel zeker maar ik ben er zelf van overtuigd dat het productie is aangezien ik m zelf uit doos op t veld heb gezet..

Prachtig deze! Ik vind het wel jammer dat natuurlijk de discussie meteen begonnen is of dit een sample is. Hoop dat jeroen van Royal daar een einde aan kan maken!

Prachtig deze! Ik vind het wel jammer dat natuurlijk de discussie meteen begonnen is of dit een sample is. Hoop dat jeroen van Royal daar een einde aan kan maken!

Hoe moet ie dat doen dan? Je kan m alleen op zn woord geloven.. meer valt er niet te zeggen..

Volgens mij heeft niemand hem nog nooit kunnen betrappen op onwaarheden, dus als hij aangeeft dat dit productie is geweest dan mogen we toch wel aannemen dat dat klopt.

En ik denk dat deze box ook voornamelijk voor en door freaks is gemaakt. Waarom zou je dan juist die mensen voor de gek gaan houden met samples?

Vergelijk de crowns van de garden of eden anders maar met die van de golden power die gisteren geschoten zijn. Tempo van golden power is wat hoger waardoor de lucht wat voller is. Verder zijn ze precies het zelfde. Of de garden of eden is natuurlijk ook een sample maar daar hoor je niemand over..

Back
Bovenaan