Golden Power

Stefan Works

VWC lid
Artikelnummer: RFC 141311
Artikelnaam: Golden Power
Bruto Gewicht: 18 KG
Netto Kruitgewicht: 1,86 KG
Aantal Schoten: onbekend
Effectomschrijving: Assortiment of cakes
RFC141311-A: brocade crown mine to brocade crown,

brocade crown mine to brocade crown to time rain.

RFC141311-B: brocade wave tail to brocade wave purple star, brocade wave tail to brocade
wave green star, brocade wave tail to brocade wave white strobe.

RFC141311-C: gold strobe tail to crackling willow white strobe,
gold strobe tail to crackling willow pink strobe.

RFC141311-D: chrysanthemum mine to chrysanthemum.
Tijdsduur: onbekend
Stijghoogte: onbekend
Verpakking: 4/1
Richtprijs: 139,95

RFC141311-3D-500x500.png

Ik heb deze cake gevonden in de post bij Ano's Heaven.

Laatst bewerkt:
Mss dat jeroen wat meer over de effecten kan vertellen?

Dat kan ik uiteraard!

Bij deze de effectomschrijving per cake:

RFC141311-A: brocade crown mine to brocade crown,
brocade crown mine to brocade crown to time rain.

RFC141311-B: brocade wave tail to brocade wave purple star, brocade wave tail to brocade
wave green star, brocade wave tail to brocade wave white strobe.

RFC141311-C: gold strobe tail to crackling willow white strobe,
gold strobe tail to crackling willow pink strobe.

RFC141311-D: chrysanthemum mine to chrysanthemum.

Wat is dit. Wordt nog ff op 2 november een dikke doorlontbox bekend gemaakt van Royal?
Waarom nu pas?
Had bijna alweer de Garden of Eden besteld, maar wacht nu ff het filmpje af (uploaden die hap!)

Net als in het verleden de lijn van Ano, Orthen en de 44 en 64 cakes is deze box exclusief verkrijgbaar bij enkele winkels. Er was nog niet zoveel over dit product bekend omdat de winkeliers die deze verkopen nog niks bekend hadden gemaakt. Het wordt dus nog 2 weken wachten tot de demo om te zien hoe deze box presteert tenzij iemand anders beslist over het bestaande filmpje..

Mmmmhhhh. De desbetreffende winkelier zit in de buurt van mijn werk, alhoewel ik al op het bedrag dat ik uit wou geven zit, is dit toch wel een interessante cake. Mag het filmpje al geplaatst worden???? (Lees meer verkocht worden)

Hee jongens als jullie toch al je mening klaar hebben over welke cake het mooist is kunnen jullie het filmpje ook wel laten zien toch!!!!!! Maakt me nieuwsgierig...

Volgens mij heeft de helft van het forum hem inmiddels al gezien,dus zou zeggen gooi die film online.:)

Back
Bovenaan