Ano Vuurwerk Milheeze

Voor het derde achtereenvolgende jaar naar milheeze gereden en wederom weer perfect afgehandeld. Mooie ruime zaak en opgezette showroom, vriendelijke personeel/liefhebbers en een top assortiment. Volgend jaar weer.

Nou Ano toch in de spotlights staat, ook mijn complimenten!!

Op 30 november tijdens de demo besteld, mooi 15% korting gekregen.
Helaas later bleek de China By Night afgekeurd dus op zoek naar een vervanger. Een aantal mailtjes gingen over tussen mij en Marian.
Na enige tijd een nieuwe bestelling gemaakt, niet moeilijk over gedaan. Daarna bleek ik ook nog gewonnen te hebben! Een Ano's Heaven Four! Echt super super blij mee.
Dus vandaag in de auto, kwartiertje rijden vanuit hier. Redelijke ruimte om te parkeren, frietje erbij, ruime hal binnen, flink wat tafels e.d. om je tassen en alles te controleren.
Kwamen we bij de 13.5 meter balie, werden meteen geholpen door een jongedame.
Vantevoren nog wat klein spul besteld, werd gelijk gehaald en betaald, toen kwam de prijs aangezet en daarna de tas met mijn bestelde spullen. Even gecontroleerd, bleek de gratis cake die ik kreeg bij mijn bestelling verkeerd te zijn, geen probleem, binnen no-time stond ik met de goede en konden we vertrekken.
Voor zeer weinig geld toch een leuk pakket mee kunnen nemen aan vuurwerk!
Ik wil nogmaals Ano (en Vuurwerkcrew) bedanken voor de prijs, goede service en kwaliteit. Ik kom toch elk jaar terug.

Ano Vuurwerk, bedankt voor de goede service! Met 15% korting kunnen bestellen en daarnaast nog eens al die prachtige gratis producten, helemaal geweldig! Toen ik het op kwam halen ook even een praatje gemaakt met een medefreak die daar aan het werk was. Bestelling stond binnen 5 minuten op de balie, en alles klopte (dat heb ik wel eens anders meegemaakt in andere zaken). Mooie prijzen, goede service en een hele gezellige, sfeervolle winkel met gezellig en kundig personeel: TOPZAAK!

Ook dit jaar weer bedankt Marian van ano,probleem met de garden of eden netjes opgelost.
Afgelopen maandag de spullen opgehaald en even aan de koffie gestaan met een medewerker.
Weet zo zijn naam niet,maar was ook een liefhebber.(komt uit Wijchen)
Vervolgens een vervanger uitgezocht voor de elegance,was niet uitgeleverd.
Heb toen de event stagemaker uitgezocht met een kleine bij betaling.
De medewerker heeft netjes mee de auto ingeladen.
De straat heeft staan te genieten van mijn show en kreeg dan ook een leuk applaus na afloop.
Tot ergens weer in november.

Dit jaar hebben we voor het eerst vuurwerk gehaald bij Ano milheeze, waren zeer te spreken over de manie waarop dat daar gebeurd en de outlet-shop was goed gevuld. Volgend jaar zeker de webshop in de gaten houwen !. Showroom was ook één van de mooiste die we tot nu toe gezien hebben.

de Delicious thunder van rubro was er maar 3 euro!
maar die was uiteraard abrupt snel uitverkocht, was nog maar beperkt op voorraad.
secret salvo 1,50, zelfde verhaal :p
zie hele mooie kortingen hoor :)

had zojuist gemaild, vroeg of het geen typ fout was, en kreeg mail terug dat er nog 15 op voorraad waren en dat het echt geen typfout was, niet normaal! :)

gratis artikelen staan inmiddels ook online:

35,00 en 50,00 euro------Thierra + World of Pearls
50,00 en 75,00 euro-----Hot Shot 1 + Lost Control
75,00 en 125,00 euro-----Hot shot 2 + Lost Control
125,00 en 200,00 euro-----Wonderful Sky + Empire of the Sun
200,00 en 350,00 euro-----Viper + Hot Shot 3
350,00 en 550,00 euro-----Ano's Heaven Four + Skies of Gold
550,00 en 750,00 euro-----Ano's Heaven Four + Mega Cauliflower + Mixed Emotions
750,00 euro en meer-----info volgt...

Gisterenavond (de 17e) weer op bezoek geweest bij Marian.
Marian was nog druk bezig met de schietlijst voor de demo in orde te maken. Ondanks de drukte maakt ze altijd tijd voor een heerlijke bak koffie. Na het bijkletsen over afgelopen jaar en de aankomende verkooptijd/demo zijn we de winkel en bunker gaan bekijken.

Het was een aangename verassing toen we de winkel in kwamen, er waren binnen in de winkel nieuwe graffiti tekeningen aangebracht op de deuren. Deze tekeningen maken het erg duidelijk wat er zich achter deze deuren schuil houdt. En het fleurt de winkel nog meer op !!
Ook zijn de stellingen voor de dummy's in een nieuw jasje gestoken en zag het er zo tijdens de bouw al erg fraai uit.

Foto's...?...vergeten te maken...:bonk: maar ach, de demo nadert snel en dan kan iedereen de showroom weer bekijken :D
De demo belooft ook weer zeer leuk te worden. Helaas worden er niet tot nauwelijks nieuwe producten geschoten, dit omdat Ano ook afhankelijk is van de importeurs en deze de producten pas laat binnenkrijgen. Al met al...de demo wordt weer afgesloten met een eindshowtje (tot en met 6"):wink:

Tot bij de demo :bye:

Sow. Best een hele waslijst.

Wel gek, eerst Sirens Salvo en daarna pas Sirens? Zou toch andersom verwachten of is dat gek? :p

Back
Bovenaan