Golden Oracle *Nieuw 2025*

Hebben ze er niet bij verteld dat je op je rug moet liggen en deze vanaf je buik schieten voor het beste resultaat?
nee wel dat je op een hoogwerker moet staan om het effect te zien en te beleven :D :P

maar wel een leuk idee geweest deze cake en onder de vader en zoon en niet freaks gaat die wel verkocht worden

Het klonk interessant maar na het zien van de video denk ik WTF is dat voor prul. Echt jammer dat het mooie concept zo matig uitgewerkt is.

Ik snap dit dus niet zo goed. Een cake als deze ligt hoog in de productiekosten, is prijstechnisch al iets dat veel mensen links laten liggen, dus dan zou je een video willen hebben die men toch over de streep trekt. En dan dit.

Ik begrijp dat de video mogelijk een enigszins vertekend beeld geeft van de cake. De opname is gemaakt op een afstand van ongeveer 60 meter, wat een gangbare afstand is voor productvideo’s die in China worden gemaakt. Voor dit specifieke item is dat echter niet de meest optimale afstand om de effecten goed tot hun recht te laten komen.

We proberen op dit moment een nieuwe video te verkrijgen vanuit een hoek die een realistischer beeld geeft van hoe de cake eruitziet in een straatopstelling. Helaas bevindt de container zich momenteel nog op zee.

Voor ons was deze cake bovendien een experiment. we wilden graag weer iets nieuws uitproberen en kijken hoe dit in de praktijk uitpakt.

Back
Bovenaan