Grand Pyro
VWC lid
Dit was voor mij vorig jaar een van de mooiere cake's in ze prijsklasse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten danKlopt, ik had hem in 2015 en heb er in post 25 een lovende reactie bij gezet, maar blijkbaar spreekt hij niet echt aan.
Toch een advies : schaf hem aan in de komende freakactie van CR, hij is de moeite waard !
Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten dan![]()
Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten dan![]()
Waarom hoor je niks van deze cake?! Zelf heb ik deze 4x gehad dit jaar! Als iemand mij een blok kan laten zien die hier aan kan tippen met het zelfde kaliber en het zelfde aantal shots voor z'n perfecte prijs, ik ben benieuwd! Persoonlijk is dit wel echt één van mijn favoriete cakes! Hierbij mijn eerste film van de Golden Dream!
Besteld op basis van jullie reviewsKlopt, ik had hem in 2015 en heb er in post 25 een lovende reactie bij gezet, maar blijkbaar spreekt hij niet echt aan.
Toch een advies : schaf hem aan in de komende freakactie van CR, hij is de moeite waard !
Super! Krijg je zeker geen spijt van! Binnenkort ga ik een compilatie maken van deze cake door de jaren heen + een China Red compilatie! Ben ook zeker benieuwd wat je er van gaat vinden!Besteld op basis van jullie reviews, wordt in tweevoud geschoten. Zal nog een filmpje maken next year
Hier posten! Zie graag tegemoetSuper! Krijg je zeker geen spijt van! Binnenkort ga ik een compilatie maken van deze cake door de jaren heen + een China Red compilatie! Ben ook zeker benieuwd wat je er van gaat vinden!
Ik heb meerdere mensen gehoord over dit filmpje ... Zal spoedig een compilatie online zetten van elk jaar en elk filmpje wat ik heb van de Golden Dream. Begrijp niet hoe het komt dat ze bij mij elke keer gigantisch goed zijn! Ik geniet er in ieder geval elke keer weer opnieuw vanOp bovenstaande film ziet hij er uitstekend uit. Echter op de film van Campie word ik er niet warm of koud van>
jeetje wat middelmatig zeg, bij mij op youtube was dit de derde hit, ook echt heel magertjes en mijlenver verwijderd van de bak die pyrofanaat heeftOp bovenstaande film ziet hij er uitstekend uit. Echter op de film van Campie word ik er niet warm of koud van>
jeetje wat middelmatig zeg, bij mij op youtube was dit de derde hit, ook echt heel magertjes en mijlenver verwijderd van de bak die pyrofanaat heeft