Gold Spinning Wave and Glitter

Was een pracht pot, maar ook ik verbaasde me over het feit dat er geen salvo's uit kwamen. Enigzins zonde.

Inderdaad heel jammer van de gemiste salvo's en daardoor ook geen echte finale. Ondanks dat wel een prachtige cake, vooral door die dikke gouden spinners

Prachtige bak, niets aan veranderen : strak tempo, mooie spinners en nette uitwerkingen in de lucht.

ik vindhet juist wel mooi dat hij niet in salvo schiet. Daar heb ik de madtwister wel voor.
Mooie bak en nu ook te koop voor een mooie prijs. Misschien per twee schieten en de madtwister er achteraan.

greetzzz

ik vindhet juist wel mooi dat hij niet in salvo schiet. Daar heb ik de madtwister wel voor.
Mooie bak en nu ook te koop voor een mooie prijs. Misschien per twee schieten en de madtwister er achteraan.

greetzzz

Goed idee!! Mooie combo.. zag t filmpje ook van deze. Prachtig

ben van plan zelf een cakeboxje te maken hiermee. Eerst de Kylin, dan deze en als afsluiter de mad twister :)

Twijfels over de aanschaf van deze cake. Heeft deze nu wel of geen salvo's?
Er komen filmpjes voorbij met en zonder....

Twijfels over de aanschaf van deze cake. Heeft deze nu wel of geen salvo's?
Er komen filmpjes voorbij met en zonder....

Irritant he. Ik twijfel ook. Heb een gruwelijke hekel aan salvo cakes. Maar niemand weet wie wat uitgeleverd krijgt...

Geweldig filmpje van de demo. Echt een bizar blokkie! Apart dat er maar slechts 4 pagina's over vol getypt zijn.

Ik vind hem op onderstaande film van simansays toch wel erg mooi. Tempo is lekker snel, de lucht is continue gevuld en de goed uitgevoerde spinners zie je niet zo heel veel. Goud in combinatie met blinkers doet het gewoon goed en ook de kleuren zijn mooi. De beelden van de demo zien er toch ook wel erg goed uit. Dit maal wel salvo's en als ik hem op film beoordeeld vind ik hem wel in de buurt komen van de Cruelty (maar goed het blijft lastig oordelen zo op film).

Back
Bovenaan