Gold Navy *NIEUW 2025*

Die van mij heeft ook wat reparatie werk nodig. Hij lijkt te zijn gevallen. Hoek van de plank is verbrijzeld en de plank is los gekomen van de compound.
Cakes zelf zijn onbeschadigd gelukkig. Allen bij het uit de doos halen komt er wat spanning te staan op het doorlont stukje waardoor het folietape ook los is gescheurd.

Ik zal de cake opnieuw vast tapen op de plank en het doorlonten nog even goed controleren.

Die van mij zit gelukkig wel netjes in de doos. Vanavond de lonten nog wel een controleren voor de zekerheid. Wel een mooi apparaat hoor. Kan niet wachten!

Die van mij heeft ook wat reparatie werk nodig. Hij lijkt te zijn gevallen. Hoek van de plank is verbrijzeld en de plank is los gekomen van de compound.
Cakes zelf zijn onbeschadigd gelukkig. Allen bij het uit de doos halen komt er wat spanning te staan op het doorlont stukje waardoor het folietape ook los is gescheurd.

Ik zal de cake opnieuw vast tapen op de plank en het doorlonten nog even goed controleren.
Bedankt, doos zag er goed uit maar ga vanavond direct kijken

Ik heb wat foto's van hoe ik hem aantrof in de doos.
20251230_103230.jpg20251230_103253.jpg

Vandaag in de losse verkoop toch nog meegenomen vanwege de mooie kleurtjes in de laatste cake.

Wat een bak, dikke spreiding en burst, vertraging tussen cake 1 en 2 wat lang maar dat mocht te pret niet drukken.

Wat een top bak was dit zeg!
Wat hierboven ook werd gezegd, vertraging tussen cake 1 en 2, ondanks ik deze helemaal zelf heb moeten maken. Ik denk omdat je van een rechte pijp naar schuine pijp gaat en dan al snel 3cm overbruggings lont hebt.
Die laatste cake 🤤🤤

Ik weet niet wat voor exemplaar ik precies had, maar ik heb gecontroleerd of hij goed doorgelont was. Toch stopte hij bij beide lontjes en bleef de waaier cake staan

Ik had geen cake 3, maar cake 1 dubbel. Hoe moeilijk kan het zijn. Hierdoor geen positieve ervaring met de compound.

Laatst bewerkt:
Echt zo'n spijt dat ik er hier niet 2 of 3 van genomen heb. Wat een kwaliteit! Ik genoot zelf vooral van de eerste cake.

Een verbod mag er niet komen! Deze moet er nog een keer komen.

Wat een ongelooflijk goede bak was dit inderdaad, helemaal mijn ding. Wij deden er twee tegelijk, wat een feest zeg, dik geweld en prachtig die kleuren in de laatste cake. Echt een favoriet van de avond.

Cake 1 zat er bij mij niet in en in plaats daarvan had ik cake 3 achterstevoren. Start was dus de finale van cake 3. De effecten van cake 3 zijn helemaal top maar toch jammer dat ik cake 1 niet heb gezien. Cake 2 is helaas wel wat te traag naar mijn idee. Desondanks nog steeds een hele goede box, effecten dik in orde!

Back
Bovenaan