Gold Crowns

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1880
Artikelnaam: GOLD CROWNS
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 431 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: BIG ONE! 20 gold crown boeketten van professioneel kaliber!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 34,50
Voorverkoopprijs: € 32,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1880_geisha_gold_crowns_vuurwerkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ie met deze kwaliteit, grootte en 'traagheid' in de straat staat voor die prijs, dan ben je toch een blije freak...

Wat een schitterende bak, op de crackling na. Wat ik zou deze o zo graag zonder willen aanschouwen. Zo mooi en sierlijk en lekker lang blijven hangend, de crackling breekt dat sierlijke juist af :sad:

Mooie cake alleen jammer van de crackling die erin zit.
Doet zwaar afbreuk aan het crown effect

Mooie cake alleen jammer van de crackling die erin zit.
Doet zwaar afbreuk aan het crown effect

Hier helemaal mee eens! Vind crackling zelf een heel tof effect, maar het komt de laatste tijd mij iets te vaak voor. In dit geval doet het inderdaad afbreuk aan de cake en had ik liever gezien dat het eruit was gelaten. Verder wel een erg gave bak overigens!

Onbekende potentiële topper wat mij betreft! Soort Snowstorm zonder blauw, ik vind het wel wat hebben! Ook tof om in V-shape te zetten... met een mooie kleurenbak in t midden hahaha.

Tempo ook mooi, benieuwd of iemand deze al besteld heeft..

Onbekende potentiële topper wat mij betreft! Soort Snowstorm zonder blauw, ik vind het wel wat hebben! Ook tof om in V-shape te zetten... met een mooie kleurenbak in t midden hahaha.

Ik snap je associatie, dank voor het attenderen. Ik was hem na mijn eerdere post alweer vergeten.

Heb em nog nergens aangeboden zien worden, maar wil deze zeker wel in het achterhoofd houden. Moet er leuk uit zien met 3 stuks in W-shape.

Deze niet bestelt nav de Golden Sturm en Knisterblumen samples. Voor deze maar eerst de productie afwachten! Mooie klappen op het filmpje toch.

Jazeker, ik heb de gok gewaagd, ondanks dat ik nog geen productiefilmpje heb gezien. Ik had nog wat cakes tekort in mijn collectie. Ik vind het overigens wel bijzonder dat deze exact hetzelfde kruitgewicht en schots heeft als de Leider Spielerei. Ik zie ook niet een volle tail of een mine en dat met 21,55gram kruit per schot. Vraag mij dus af of het kruitgewicht klopt. We gaan het zien. Een positieve verrassing of een teleurstelling, het is allebei een ervaring. :)

Voorspelbaar. Losse cakes kloppen meestal niet met de film van dit bedrijf, van compounds iets minder vaak niet.

Dat niet alleen, hij valt ook echt vies tegen. Lijkt zo meer een slechte 25mm cake dan 30mm 'van professioneel kaliber'.

Dat ziet er inderdaad ondermaats uit in het straatfilmpje. Ik ga het zelf in de straat zien, hij zit nog steeds in doorgeschoven bestelling.

Jammer dat VWM echt een aantal zeer zwakke productieversies heeft afgeleverd die niet eens lijken op de sample. Er is al menig maal gesproken over consumentenbedrog, ook hier is er weer sprake van een filmpje dat als productvideo wordt gebruikt tijdens de verkoop niets te maken heeft met het product dat de koper krijgt.

Back
Bovenaan