Goede aansteker voor vuurwerk

Heeft inderdaad niks met dx te maken, de aanstekers die je hier koopt komen ook gewoon uit die fabriek in China ;)

De action heeft nu ook mooie jet torches voor 1,98 euro.
Kleuren in Zwart rood en wit. Ik heb er 2 gehaald.

Heb vandaag ook net twee torches bij de action gehaald....ze hebben ook navulgas (gele bus) voor 98 cent....

die valt qua grootte ook wel mee. Want ik heb ze bij de action ook wel gezien van formaatje vlammenwerper. Zal binnenkort eens kijken, want wat op reserve is nooit verkeerd.
greetzz

Verkopen ze meestal ook aan het eind van het jaar bij de wibra de prijs zal wel ongeveer gelijk liggen aan de acion
Maar dit betreft een aansteker die het Zeer goed doet fijn in de hand licht en bijna nooit wijgert
ik zou hem zeker kopen heb er namelijk ook een aantal jaar veel plezier van GR vvw

Toevallig, die heb ik vandaag ook gekocht met een maat. Gelijk wat crackling balls meegenomen, afgestoken ermee, prima ding! Alleen kwam de politie zowaar naar ons toe vanwege die onschuldige crackling balls :bonk:

Dat zal wel vaker gebeuren verwacht ik, misschien is de enige oplossing omde verpakking te bewaren om aan te tonen dat het cat1 is.

Typisch dat de Action bij mij dit rot ding niet verkoopt. Je zou toch zeggen Action is action. Blijbaar niet dus.

Back
Bovenaan