Goede aansteker voor vuurwerk

Brander van de action overdag gebruikt om wazt cat1 aan te steken. Totaal mislukt, wat een gaar ding is dat zeg. Amper een vlam uit te krijgen en klikknopje zat op een gegeven moment ook nog vast. Uiteraard er goed op gelet om het lont haaks aan te steken, maar het mocht niet baten.

De aansteker van de jumbo is een stuk beter evenals de stormaansteker van zena. Voor volgend jaar weet ik nog niet wat ik ga doen, want vond het al met al toch niet zo'n groot succes als gehoopt.

Misschien wat meer geld ertegenaan gooien of weer terug naar de aansteeklonten.

Had er dit jaar ook 1 van de Action, maar wat een rotding was dat. Amper een vlam, en toen hij leeg was, kreeg ik hem niet meer gevuld :shocked: Toen maar weer teruggegaan naar m'n oude brander, voor de jaarwisseling.

Had er dit jaar ook 1 van de Action, maar wat een rotding was dat. Amper een vlam, en toen hij leeg was, kreeg ik hem niet meer gevuld :shocked: Toen maar weer teruggegaan naar m'n oude brander, voor de jaarwisseling.

Lol ik het hetzelfde ding nog van vorig jaar, toen deed hij het nog goed maar wat heb ik dit jaar lopen vloeken op die dingen. Meerdere hier hadden ze nog van vorig jaar en allemaal hadden ze het begeven helaas.

Dit jaar een stormaansteker gekregen bij mijn bestelling bij Vuurwerk Almere Haven, echt een topding, de hele avond en nacht vrijwel alles mee aangestoken.

Werkt anders dan alle andere aanstekers doordat de knop aan de voorkant zit net als een pistool.
Vlam is natuurlijk ook af te stellen en komt in mooie geschenken doos.
IMG-20180914-WA0020.jpgnu

Back
Bovenaan