brian the freak misscien heb je gelijk, is dit niet bij alle importeurs zo?
Ik ga namelijk onder andere showtime verkopen in m'n winkel, de importeur geeft er een adviesverkoop aan, en de meeste winkels hanteren dat, de winkel bepaalt zelf de uit eindelijke prijs.
Showtime is toch niet bepaald goedkoop qua schoten toch? Ik zal hier een flink aantal % afhalen. Maar de meeste winkels zullen het tegen de adviesprijs verkopen.
Ik zou zeggen hou de bij jullie bekende winkels in de gaten zoals je nu ook doet en pak de scherp geprijsde winkels ertussen uit.
De normale winkel wil nou eenmaal een grotere marge.
Hier kun Katan als importeur denk ik niets verwijten.
Ik heb bij hun namelijk ook cakes gezien uit die nieuwe lijn die na mijn idee zeer scherp geprijsd zijn van ongeveer €1,= per schot
Iedereen is vrij om z'n mening te uiten, maar we { tenminste ik wel } moeten ook blij zijn dat Katan over het algemeen toch wel de nodige informatie geeft over producten, en dat moeten we zo houden lijkt mij. Bij een aantal reacties lokt dat niet uit voor hun om die info te geven lijkt mij.
p.s. die finale die mij geschoten wordt worden dezelfde salutes geschoten als in doetinchem afgelopen zondag in doetinchem stuk of 50