Glorious

Nu vind ik de crackling juist wel weer goed overkomen. Toch best goede crackling mines en niet zomaar wat lichtkogeltjes zoals het leek op het demo filmpje van VWC.

Dit is een blokje die je mooi onder diverse cakes kunt schieten. Deze bijvoorbeeld combineren met een heavy potje lijkt me erg leuk...

Leuk potje om er gewoon bij te hebben voor in de vooravond. Voor het geld komen er nog redelijk leuke mines en fluiters uit.

Hier het filmpje van drie keer de glorious geschoten op de demo van dutch fireworks:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit is een briljant potje. Loopt bij ons als een trein en nu uitverkocht. Eens zien of we morgen nog iets binnen krijgen.
greetzzz

Zo goed was het china-filmpje, zo matig de filmpjes. En wederom zo goed in de straat. De crackling is wel -echt- hard, zeker als je op een paar meter staat. Zeer goed!

Vond dit een van mijn leukste potjes dit jaar! en dat met maar 44 gram kruit! Bij mij was die trouwens net zoals op het allereerste filmpje.

e5ftx5.png

Echt héél klein dit potje, maar met verassend leuke uitwerkingen.
Ideaal om te combineren met andere cakes of te verwerken in projecten.
Voor € 3,95 (en meestal nóg goedkoper met korting) absoluut een aanrader!

deze heb ik ook 3 maal in de collectie gehad en ik moet zeggen dat dit echt een prachtig dingetje is :D voor het geld kan je het niet laten liggen!

Back
Bovenaan