Glorious

vind de defenitive versie echt een slap potje... echt veel te mager wel leuk die fluit maar crackling had beter gemogen

tja dat vind jij...vergeet niet dat dit potje maar 3,95 kost he?
In dat geval vind ik het een prima prijs kwaliteit verhouding hoor. Erg leuk voor een projectje :wink:

Jammer zeg. Het eerste filmpje zag er zo veelbelovend uit, maar het tweede stelt me echt teleur. Natuurlijk is de vraag wat je mag verwachten voor 3,95, maar het is niet meer te vergelijken met de eerste indruk die werd geschetst.

Jammer zeg. Het eerste filmpje zag er zo veelbelovend uit, maar het tweede stelt me echt teleur. Natuurlijk is de vraag wat je mag verwachten voor 3,95, maar het is niet meer te vergelijken met de eerste indruk die werd geschetst.

ik ben het volkomen met je eens, jammer hoor

Voor die prijs denk ik wel dat er een plaatsje is in mijn budget, leuk om je mee te vermaken in de vooravond naast al die single shots

Ik vind het een hartstikke leuk ding. Uniek en goedkoop. Ik denk dat je niet zoveel van pak weg 4 euro moet verwachten.

img_1985.jpg

Deze gisteren over het hoofd gezien in de showroom, maar aan de foto van Pyroboy te zien is het een hele kleine cake, het prijskaartje is bijna groter. :p

Maar de effecten zijn leuk, en dat voor zo'n prijs, heb er 4 stuks van besteld.

Voor dit geld kun je bijna niet fout gaan. Gewoon lekker voor in de vooravond of een in project te verwerken.

Heerlijk, ik houd van dit soort klein spul!

Niet de gehele Full loaded collectie natuurlijk maar de Amazing van de full loaded collectie. verder leuk dingetje voor een bijpassend prijsje kijken of ik er dit jaar aan kan komen.

Lekker potje om de vooravond beetje door te komen.

Wil graag kleine potjes stoken en wat pijlen dus dan is dit echt ideaal! Samen met de heavy 5 en killing arrow pijlen enzovoort vermaak ik me wel.

Back
Bovenaan