Ghostrider

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 740
Artikelnaam: Ghostrider
Bruto Gewicht: 400 gram
Netto Kruitgewicht: 201 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: GIGA DEAL! Wij blazen alle concurrenten weg. 36 Shots cake met groene, rode en crackling effecten. Nergens goedkoper!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 24/1
Richtprijs: € 12,50 per 2

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_740_-_ghostrider_36_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke dan is dit potje wel kleiner dan ik had gedacht .
dan zal dit wel niet meer dan een romeinse kaars zijn .
prijs zal 5,00 euro liggen .
maar goed niets is minder waar .

Ik denk dat dit een beetje vergelijkbaar moet worden met de lily magnolia's die voor 7.5 te koop waren... maar we wachten het nog even af.

201 gram, 36 shots - zullen wel met name tails zijn, maar toch, voor een klein bedrag is dat best leuk om in de vooravond je tijd mee vol te maken ;)

De heavy 3/5 cakes van wolf bevatten ook erg weinig kruit dus dat er 200 gram voor 36 shots is daarmee kunnen we nog niet veel uitsluiten, dus ik ben beniewd. Klein maar fijn hopen we maar!

Ik zou zeggen dat het qua grammen een afgeslankte versie is van de great cake van katan? Tenzij de 500 gram van de great cake ook bruto is, dan is de 400 gram bruto van de ghostrider vergelijkbaar. Het aantal schots is hetzelfde en ook de effectomschrijving lijkt er erg veel op, hopelijk is de prijs van de ghostrider dan ook zwaar budget haha

Ik heb deze pot (2 voor 1) besteld vandaag, hoop voor die tijd nog een filmpje te zien, hoop geen miskoop

Ik vind het wel meevallen. 6,25 per cake gemiddeld met een 'soort van' falling leaves effect is niet verkeerd hoor. Weet wel dat er vorig jaar bij zena zo'n set te koop was met het falling leaves effect en die waren echt veel duurder.

En zoals Blup terecht opmerkt: dit konden we weten.

Vind het om eerlijk te zijn ook een waardeloos filmpje waarin je moeilijk kan beoordelen hoe deze cake is.

Heb hem vanavond gezien maar veel beter dan op het filmpje is het niet hoor jongens. Slechte falling leaves met een beetje geknetter.

Ik heb er vier van besteld voor in mijn show op de 'gok'.

Ik verwachte eigenlijk meer een tail cake of iets?! Gelukkig heb ik heb ook een Colorful Sky van Bon fireworks. Deze cake heeft een beetje zelfde effecten (falling leaves) maar dan in waaier vorm. Ik kan deze Ghost dus zeer goed combineren en ben blij de genomen gok!

Daarnaast geef ik Nitraat12 gelijk dat het aardig waait op het filmpje. Ik denk dat deze per 4 voud wel redelijk leuk kan zijn voor een rustiger moment in een show. Standalone in een straat zal het inderdaad niet wat zijn.

als je hem hebt bested kan je hem beter in de vooravond schieten want als je hier om twaalf uur mee aankomt wordt het denk ik niet veel...

Buiten dat dit een tegenvaller was (ach ja voor het geld). Vind ik ze zeer gevaarlijk! Beide vielen door hun eigen kracht om. De tweede nog ingeklemt na de ervaring met de eerste, maar dat hielp ook niks. Doordat we een goeie afstand bewaarde is er niks gebeurd....

Inderdaad zeer gevaarlijke potjes! Ik heb eerst eentje geprobeert, vor eht plaatsen van de e-match moest ik het folie verwijderen. Gevolg gigantische vonkoverslag binnen 6 sec was het potje op en het schoot echt alle kanten omhoog (dat wel gelukkig).

Daarnaast deze per 3x3 in W-shape geschoten in mijn show. Het gaf wel het gewenste effect, maar dan te bedenken dat daar €37.5 voor is betaald valt het héél erg tegen en is deze heb absoluut niet waard!

Vond hem niet alleen erg tegenvallen, maar ook gevaarlijk. Per potje minimaal 5 bombettes die op 1 meter hoogte of lager knalde.

Wow deze viel inderdaad bij mij ook om waardoor de laatste twee boeketten op de grond knalde en mijn vader een vonk in zijn oog kreeg. Maar gelukkig niks aan overgehouden, maar deze troep komt er dus mooi niet meer bij volgend jaar.

Back
Bovenaan