Ghost King

Mijn dealer (Vuurwerkcentrale) gaat deze verkopen:D Ik koop hier zeker een paar pakjes van.

Trouwens, misschien is het een domme opmerking, maar deze single shot bevat geen knal (mochten mensen dat denken).

Zo, ik vond hem nog beter dan ik had verwacht.
Wat een top product is dit zeg, hier komen vele pakjes van in mijn collectie.
De fluit is goed hard, je hebt echt duidelijk de 3-traps.
Topper.

:shy:
Zo, ik vond hem nog beter dan ik had verwacht.
Wat een top product is dit zeg, hier komen vele pakjes van in mijn collectie.
De fluit is goed hard, je hebt echt duidelijk de 3-traps.
Topper.

Vond hem ook zeker niet slecht, erg goed dat je heel duidelijk de 3 'trappen' kon horen. Maar wat mij betreft had die nog net iets harder gekunt :shy:

Nou moet ik wel zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde is!

Ik vond het volume ook redelijk, maar had best harder gemogen. Maar zo'n drietraps fluit is gewoonweg geniaal. Echt een aanrader!

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg leuke single shots. Gaan goed hard, harder dan dat ik had verwacht. Erg leuk om af te wisselen met de gewone knal single shots. :)

Leuk en bijzonder artikel met die drie traps fluit.
Mis alleen nog een knal erachter aan om het af te maken.

Absoluut een hele toffe single shot, ik ben zeker tevreden. Tuurlijk mag ie altijd langer haha, maar dit is gewoon een prima felle 3-traps fluit en die zie je (nog) nergens als single shot.
Duidelijk is dat met O&N regelmatig een 3-traps fluit te horen zal zijn hier hahaha. :cool:

Mijn enthiousiastme is enigzins getemperd na het zien van het filmpje.
Hij is geinig, maar meer ook niet, ik vind de fluit aan de korte kant.
Dan neem ik liever de Cruise rockets van Wolff voor een goede 3-traps fluit en qua prijs komen die ongeveer op hetzelfde neer, bij vele dealers zelfs iets goedkoper.
Ik zal wel twee pakjes Ghost king's nemen, maar dat zijn veel minder dan ik eerst van plan was. Meer Cruise Rockets!!!:D

Ben ook zeker te spreken over de Ghost King.
Goede fluit, de 3 traps was in de meeste gevallen goed en hij gaat lekker lang door.

Ik had met de Rubro prijsvraag een Blizzard cake gewonnen. Toen de jongen achter de balie mij de cake gaf vroeg ik meteen even om een pakje Ghost King.
Zeker geen spijt van gehad. Jammer dat er maar 4 in een pakje zitten. Ze hebben echt een apart effect. Iemand vroeg aan mij toen ik er eentje af ging steken: Wat is dat?
Iemand anders: Gewoon zo'n Knock Out (zo worden de single shots hier allemaal genoemd.. :S ). Nou die keek wel even op toen hij ineens een drie-traps fluit in de lucht zag!

Deze dingen hoorde je de hele dag door wel gaan, vind ze zelf niks aan... heb ook liever de Cruise Rockets of anders gewoon een Sky Symphony.

Hier zit nérgens een Rubro dealer in de buurt. Als niemand er eentje heeft zijn ze wel speciaal :)

Back
Bovenaan