Leendert97
VWC lid
Grote oliedrum als vuurton altijd! Erg sfeervol. Alleen 1x was het niet zo leuk, een dronken buurman donderde er een of meerdere liters benzine op...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker een aanrader voor een sfeertje. Vooral als je veel buren buiten hebt.Ik denk dat het er dit jaar toch maar eens van moet komen, tijd om een olievat op de kop te tikken.
Lijkt me voor de sfeer geweldig. Waar ik alleen bang voor ben is dan een of andere koekert er iets in gooit wat (gedeeltelijk) niet af is gegaan en ik ken mezelf, dan ga ik daar heel de tijd op letten.Zeker een aanrader voor een sfeertje. Vooral als je veel buren buiten hebt.
Snap ik, zelf ooit overkomen en je schrikt je kapot. Sindsdien ook alles netjes opzij gezet.Lijkt me voor de sfeer geweldig. Waar ik alleen bang voor ben is dan een of andere koekert er iets in gooit wat (gedeeltelijk) niet af is gegaan en ik ken mezelf, dan ga ik daar heel de tijd op letten.
Lijkt me voor de sfeer geweldig. Waar ik alleen bang voor ben is dan een of andere koekert er iets in gooit wat (gedeeltelijk) niet af is gegaan en ik ken mezelf, dan ga ik daar heel de tijd op letten.