Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het ik ga tegen het zere been van een aantal members schoppen..hahahaha

Afgelopen jaar was voor mij persoonlijk het beste stookweer in jaaaaaarreeenn.
De hele dag droog, lekker fris, amper wind. Tegen de avond werd het kraak helder en dat bleef zo tot ver in de nacht. Dit terwijl het overgrote deel van NL in de dikke mist gehuld was.

Wellicht bleef de mist weg omdat ons dorp omringt is door de maasplassen, geen idee.

Hier net zo, beter stookweer dan afgelopen jaarwisseling kan ik me niet echt indenken. Misschien dat de mist wat eerder zou wegtrekken. 18:00 zat het nog potdicht in de wijk en rond 22:30 trok het helemaal weg.

Veel dagen met ideaal stookweer gehad al ja, open haard geurtje erbij, heerlijk!
Toch merk ik ook dat ik het overdag ook zo kan voelen terwijl al jaren dat overdag stoken voorbij is, helaas.

Veel dagen met ideaal stookweer gehad al ja, open haard geurtje erbij, heerlijk!
Toch merk ik ook dat ik het overdag ook zo kan voelen terwijl al jaren dat overdag stoken voorbij is, helaas.

Dat merk ik ook zeker. En dan denk je weer aan tijden geleden hoe het allemaal was om overdags te stoken. Echt prachtig was dat.

Kraakheldere sterrenhemel, -3 gr. , licht windje,lage lucht vochtigheid en toevallig lantaarnpalen die uitvallen. :D

Laatste o&n door het oog van de naald gekropen hier in de drechtsteden qua weer.
Dit jaar hoop ik op het bovengeschreven scenario.

Moet zeggen dat het weer van nu wel redelijk in de buurt komt hoor, perfect stook weer nu.

Vandaag is inderdaad een ''perfecte stookdag''. Lekker fris, af en toe een scherpe wind wat de gevoelstemperatuur drukt, overdag helder met zon. Waar kan ik tekenen? Heerlijk zo. Ook erg fijn dat de komende ochtenden weer wat mist voorspellen, hoort er in de ochtend toch wel een beetje bij tijdens oudjaarsdag.

Niet veel hier die praten over sneeuw, ik zou het heerlijk vinden als het een beetje besneeuwd is op de dag der dagen :D

Kraakheldere sterrenhemel, -3 gr. , licht windje,lage lucht vochtigheid en toevallig lantaarnpalen die uitvallen. :D

Haha, ik dacht dat ik de enige was met die gedachte. Ik heb wel eens zakken om twee palen heen getaped. Wat een licht komt er van die dingen af zeg.

Dit is inderdaad heerlijk weer!

Moet zeggen dat ik niet heel veel last heb van lantaarnpalen. Hier in de wijk hebben ze nieuwe LED-lampen staan die 's avonds rond 23u nog even een standje gedimd worden :thumbup:

Niet veel hier die praten over sneeuw, ik zou het heerlijk vinden als het een beetje besneeuwd is op de dag der dagen :D

Ooh zeker, doe mij maar een pak sneeuw hoor tijdens oud en nieuw, niets zo sfeervol als stoken in de sneeuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan