Gerard Smeets Maasmechelen

Hallo,

Is deze vuurwerk winkel beter kwa kwaliteit dan Drutti?
Als je even in het topic had gelezen vond je dat hier het assortiment voornamelijk bestaat uit original en siercakes van nederlandse merken.
Aangezien drutti voorgaande jaren ook original verkocht zit daar weinig verschil in. Maar het bericht enkele posts hierboven geeft aan dat er in een straal van 15 km betere winkels zijn om te bezoeken:wink:.

Als je even in het topic had gelezen vond je dat hier het assortiment voornamelijk bestaat uit original en siercakes van nederlandse merken.
Aangezien drutti voorgaande jaren ook original verkocht zit daar weinig verschil in. Maar het bericht enkele posts hierboven geeft aan dat er in een straal van 15 km betere winkels zijn om te bezoeken:wink:.

Ik ben niet zo heel erg bekent in Maasmechelen tot Drutti ken ik de weg maar verder geen idee waar ik dan ben ghehe kan je misschien vertellen over welke winkels die meneer/mevrouw het heeft?

alvast bedankt!

Ik ben niet zo heel erg bekent in Maasmechelen tot Drutti ken ik de weg maar verder geen idee waar ik dan ben ghehe kan je misschien vertellen over welke winkels die meneer/mevrouw het heeft?

alvast bedankt!

Bekijk even de topics over winkels in belgie, daar vindt je bijvoorbeeld Drutti waar over het algemeen de mensen goede ervaringen mee hebben. Er is ook al verteld dat Marfa vuurwerk de moeite is om te bezoeken.

Ja deze winkel is het hele jaar open

Elke dag open van 9u tot 18u. zondags open van 9u tot 12u.

In de maanden November en December, Open van 9u tot 19u, maandag van 13u tot 18u
Zondag van 9u tot 18u.

OPGELET, op zondag 30 oktober zal de winkel gesloten zijn

Drutti ligt 12 km ervanaf op een rechte lijn

ANWB routeplanner is je beste vriend!

nee klopt je moet stoppenbij de outlet en dan links de Pauwengraaf ingaan

dan is het 300 meter verder aan de linkerkant en zie je een blauw bord met Vuurwerk

winkel1.JPG

Kan niet missen ;)

Supero's, bombero's, Spanish cracker-c, multi thunder 19sh, choeet no3 match cracker (harder dan weco corsair)...

Succes ermee :D

BTW check mijn tripreport ;)

Laatst bewerkt:
gister ff langs geweest.
groot assortiment knalvuurwerk
aleen k vind het zo onhandig dat er geen prijslijsten zijn :S
maar goed
ga er over paar weken inslaan .
Vraag.
welke strijkers kan k het best nemen
2x match cracker choeet
of 3 x black box

gister ff langs geweest.
groot assortiment knalvuurwerk
aleen k vind het zo onhandig dat er geen prijslijsten zijn :S
maar goed
ga er over paar weken inslaan .
Vraag.
welke strijkers kan k het best nemen
2x match cracker choeet
of 3 x black box

Ik zou persoonlijk gaan voor de black box. Die vind ik echt van zeer goede kwaliteit.

Dit jaar is Gerard met een vernieuwde website gekomen welke te vinden is op http://www.vuurwerksmeets.be/. Maar de site is ook gewoon nog te vinden onder het andere domein, gsmeets.be.

Ik kom er ook al een aantal jaar, ik vind het een goede winkel!

Back
Bovenaan