Gerard Smeets Maasmechelen

Ik ben vandaag bij Gerard geweest en hij is er helemaal klaar voor. De dierenwinkel is omgebouwd tot vuurwerkwinkel. Ik ben alleen wezen kijken wat er allemaal was en gevraagd wat er allemaal nog gaat komen. Ik ga begin oktober terug als de Rasta - Nitraat binnen is.

Die Rasta - Traat werd verkocht op Jamiaca vermoedelijk vanwege die hasj kikkers die op de verpakking staan.

Ik zal eens een mailtje sturen aan Gerard om te zien wanneer die binnen zijn

.ιllιlı*xavier*lılılι.;103061 zei:
Aha,
Een vriend gaat het nl. voor mij halen. Hij zei dat het een dierenwinkel in het centrum van Maasmechelen was. Dat is dus G. Smeets =D.
Hij gaat het in December halen. Is dat wel zo verstandig??

Btw kan iem. mij helpen (www.gsmeets.be) Ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. Ik heb nu 111,- om uit te geven aan illigaal vuurwerk. Maar ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. I wil (alleen voor de avond) een paar potten en cakes (max. 17.50) verder nog wat goed knalwerk =D Een een paar rollen.

Hoe zou jij het indelen?

Alvast bedankt,
Xavier ;)

Edit:
Hmm, hij mailt mij terug dat de prijzen niet o de site komen te staan. En dat de prijzen goed zijn.

ik ga er ok heen bij mij mailde hij zelfde weet iemand mischien voor zon 50 a 55 euro wat leuke harde knallers want ik weet prijzen niet mischien weten jullie/jij wel de prijsen omdat je ze van andere site's hebt?
graag reactie

Vandaag heb ik de Maaskant gedaan en bij 3 vuurwerk winkels geweest en bij Smeets toch goed kunnen inslaan. Hij had zojuist nieuw spul binnen wat hij in de vitrine aan het zetten was. Ik heb gekocht een golden Eagle 19 shots en Famsus of was het Ramasus. Ik heb nog geholpen om die metalen kooien van de dozen te halen en plat te stampen. Hij bood mij nog een koffie aan (was niet te zuipen) maar goed het is het gebaar was telt in dit soort gevallen. En het was gratis dus toch maar opgedronken. Ik heb de indruk dat Gerard probeert met een breed assortiment en lage prijzen de klanten aan zich te binden. Laat even weten wanneer de black thunder pot weer binnen is

Is er al wat bekend over die Rasta nitraat?

@Kapotte stofzuiger
Je had het erover en ik lees er niks meer over terug ;)

Ik er Gerard over gemaild en hij zei dat nu er CE is hij van zijn leverancier RASTA Traat gaat krijgen. Met CE nummer wat hij daar precies mee bedoelt weet ik niet maar het schijnt een nieuw soort nitraat te zijn. Het schijnt een soort 'blow' nitraat te zijn. Ben ook reuze benieuwd en wat op een mailtje van Gerard.

Weet iemand of Smeets morgen (zondag) open is? Telefonische kan ik hem niet bereiken en op mailen gaat niet want zijn mailbox zit overval alles komt terug

Ik woon nu in Belgie, dus kan mooi legaal inkopen doen. Ik ga zometeen met de meid kerstinkopen doen in Maasmechelen en dat gaat uiteraard gepaard met een bezoekje aan Gerard.

Altijd een leuke sfeer om bij hem naar binnen te lopen, even rustig alles bekijken en alvast een beetje inslaan :D

Verder staan de openingstijden op de startpagina van Smeets.Hier de tijden om je toch te helpen.

De winkel is elke dag open van 8u tot 19u
Maandag van 13u tot 19u
Zondag van 9u tot 18u

Op Kerstdag is de winkel gesloten

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb wat leuk inkopen kunnen doen, ben ook bij Salon Roger langs geweest.

Hij had leuke spullen maar heb wel altijd het idee dat zijn prijzen hoger liggen dan bij andere winkels. Ook vraag ik me af hoe eerlijk hij is, want hij zegt bij alles dat het goed is.

Ik zal het wel merken zodra ik het spul kan testen de 31ste :D

Weet iemand die er onlangs geweest is misschien of ze nog de groene black box pirat verkopen i.p.v. de zwarte?
Omdat mijn lokale krantenwinkeltje is overgeschakeld op de zwarte versie.
En ik ben altijd al content geweest van de groene, maar nu heb ik de zwarte en deze zijn bij mij van slechte kwaliteit.

Weet iemand die er onlangs geweest is misschien of ze nog de groene black box pirat verkopen i.p.v. de zwarte?
Omdat mijn lokale krantenwinkeltje is overgeschakeld op de zwarte versie.
En ik ben altijd al content geweest van de groene, maar nu heb ik de zwarte en deze zijn bij mij van slechte kwaliteit.

Niemand die dit weet?

Heb wat leuk inkopen kunnen doen, ben ook bij Salon Roger langs geweest.

Hij had leuke spullen maar heb wel altijd het idee dat zijn prijzen hoger liggen dan bij andere winkels. Ook vraag ik me af hoe eerlijk hij is, want hij zegt bij alles dat het goed is.

Ik zal het wel merken zodra ik het spul kan testen de 31ste :D

Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.

@ kapotte stofzuiger.
Ik doe wel een beetje laggerig om u maar ik heb tog een vraag.
Heb je nog wat gehoord over de Rasta nitraat?
Ut kwam toen erg ongeloof waardig over.
Betekend niet dat ik je niet geloof.
Maar ben gewoon erg benieuwd.
een Nieuwe knaller/nitraat is niets mis mee.

mvg 3xh

Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.

Kerel, ik had het over Gerard Smeets. Gerard Smeets kan het soms wat mooier neerzetten ;-)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan