Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
.ιllιlı*xavier*lılılι.;103061 zei:Aha,
Een vriend gaat het nl. voor mij halen. Hij zei dat het een dierenwinkel in het centrum van Maasmechelen was. Dat is dus G. Smeets =D.
Hij gaat het in December halen. Is dat wel zo verstandig??
Btw kan iem. mij helpen (www.gsmeets.be) Ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. Ik heb nu 111,- om uit te geven aan illigaal vuurwerk. Maar ik weet niet hoe ik mijn lijstje moet indelen. I wil (alleen voor de avond) een paar potten en cakes (max. 17.50) verder nog wat goed knalwerk =D Een een paar rollen.
Hoe zou jij het indelen?
Alvast bedankt,
Xavier
Edit:
Hmm, hij mailt mij terug dat de prijzen niet o de site komen te staan. En dat de prijzen goed zijn.
Weet iemand die er onlangs geweest is misschien of ze nog de groene black box pirat verkopen i.p.v. de zwarte?
Omdat mijn lokale krantenwinkeltje is overgeschakeld op de zwarte versie.
En ik ben altijd al content geweest van de groene, maar nu heb ik de zwarte en deze zijn bij mij van slechte kwaliteit.
Heb wat leuk inkopen kunnen doen, ben ook bij Salon Roger langs geweest.
Hij had leuke spullen maar heb wel altijd het idee dat zijn prijzen hoger liggen dan bij andere winkels. Ook vraag ik me af hoe eerlijk hij is, want hij zegt bij alles dat het goed is.
Ik zal het wel merken zodra ik het spul kan testen de 31ste![]()
Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.
Ik heb zelf heel veel ervaring met salon Roger en beleve me hij praat geen onzin hij verkoopt ook gewoon echt goed spul kwa potten vooral de 13 shot waar iedereen t altijd over heeft.