Duitsland

weet iemand ook of de aldi en de lidl in duitsland ook aan aanbiedingen doen aan het einde van 31 december? soort uitverkoop?

Nadat ik bij de aldi nord en sud geweest was reed ik door bocholt en zie ineens iets heel erg moois. Een heel groot spandoek met PANDA FEUERWERK.

Het bleek een winkel voor verf/behang en dergelijke te zijn genaamd FRICK.

Heb van alles 3 gehaald en van alles al 1 afgestoken. echt zo ontzettend goed spul voor een hele goed scherpe prijs. vooral de Red Heat(19,99) Lord of thunder(7,99)Golden palms(2,99) en de End of days(22,99)

Ik ben vrijdag en zaterdag naar Neuss en Dusseldorf om er even tussenuit te zijn en van de sale in de kledingwinkels gebruik te maken. Uiteraard heb ik tijdens het boodschappen doen nog eens een blik geworpen in de schappen in verschillende supermarkten. Laat in de middag was zelfs alles nog volop te krijgen. En als het op was kon je dat aangeven en dan kwam de magazijnchef alles aanvullen.
In Duitsland is het overigens een heel stuk rustiger met voortijdig knallen dan hier, dat vind ik wel fijn.

Quote. Heb van alles 3 gehaald en van alles al 1 afgestoken. echt zo ontzettend goed spul voor een hele goed scherpe prijs. vooral de Red Heat(19,99) Lord of thunder(7,99)Golden palms(2,99) en de End of days(22,99) Unquote.

Ben wel benieuwd naar je ervaringen,maar dit komt toch al aardig bij Nederlandse prijzen in de buurt of zie ik dat verkeerd? Ben zelf ook naar Deutschland geweest vrijdag,maar het kan me steeds minder bekoren...

Nog vuurwerk bijhalen of niet i.v.m. het weer?

Ik ben dus aan 't twijfelen, ik had nog graag de Black Ice en Alligator (beide van de Lidl, Duitsland) uitgeprobeerd dit jaar. Ansich heb ik ook nog wel 't geld om deze er bij te halen zometeen, maar ik twijfel om dit te doen i.v.m. de weersverwachtingen en dat ik 't geld dus "weg" (in de wind) gooi.

Wat zou jij doen in deze situatie en is er uberhaupt nog iets te krijgen?

Heb gisteren avond tijdens het afsteken van een paar reno's dat er 2 van de 8 die ik had dat er 2 uit elkaar onploften, hebben meet mensen hier last van gehad?

5 black ice naast elkaar , middelste recht omhoog en de andere 4 schuin .
Ik hoop dat ze er volgend jaar weer zijn , wat was dat DIK hey !!!

Mooi man! ik stond er er rond half 8, bij openingstijd iedereen als gekke naar binnen en ze gingen elkaar nog net niet op de vuist voor de laatste alligator's & black ice's die er in de schappen lagen haha.. Later kon je gewoon je lijstje inleveren bij het magazijn en kreeg je alles wat je wou.

Verkopen ze in de Duitse supermarkten (lidl, aldi enz. ook gewoon weco corsair (extra laut) strijkers, ik weet dat weco duits is, maar ik dacht dat deze lekker harde strijkers daar verboden zijn geworden?
Ik hoop dat iemand het antwoord op mijn vraag weet.

Verkopen ze in de Duitse supermarkten (lidl, aldi enz. ook gewoon weco corsair (extra laut) strijkers, ik weet dat weco duits is, maar ik dacht dat deze lekker harde strijkers daar verboden zijn geworden?

De Weco corsair is verboden in duitsland.

Dit jaar zeker naar Duitsland gaan , heerlijk om daar je vuurwerk zelf uit de schappen te pakken.
Net alles al bekeken , en weet wat ik wil hebben , hoop dat het op voorraad is !

ze verkopen er in de supermarkten rond oudjaar wel strijkers maar die knallen zeer zacht

ze verkopen er in de supermarkten rond oudjaar wel strijkers maar die knallen zeer zacht

In Duitsland mag er ook geen flash in strijkers zitten. Daarbij moet je ook niet naar Duitsland gaan voor knalspul, (dat is nog slechter dan in Nederland) maar voor het belachelijk goedkope sier voor mensen met een kleine portemonee of die graag projectjes maken. :wink:

Back
Bovenaan