Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
he dennis, thanks. ja ik ben er ook best blij mee dat ik niet vast hoef te zitten! er was geen advocaat aanwezig en ik heb ook geen idee wie dat is, ik heb er alleen tijdens voorarrest mee gesproken... is er nog een andere manier om het dossier te verkrijgen?
ik blijf zelf een freak in hart en nieren en zal dat ook altijd blijven. enige wat veranderd is dat ik niks meer zelf aanschaf, maar geniet op plekken waar dit gelukkig nog wel kan. Ik neem het vuurwerk ook niks kwalijk, de fout ligt volledig bij mij zelf...
ja het is in een vrachtwagen van domeinen afgevoerd. geschikt voor 1.1 dus.
ze weten verder echt ALLES. msn, email, forums, smsen en bellen, echt alles drukten ze onder m'n neus. bovenstaande zal een aantal jongens ook zeker wakker moeten schudden, dat is alles wat ik zeg. ik heb verder niks verklaard, maar een aantal mails kwam ik niet meer onderuit.
toen ik vanochtend inlochte op VWC waren er ook maar 2 nieuwe posts. opnieuw een teken dat 5 minuten voor mij een ander op m'n account zat, en jullie mogen raden wie dat zijn. oja, ik was woensdagavond ook op hyves verschenen, ook zeer apart...![]()
Al iets gehoord nog, MrBonbridge?
Bij je vriendje thuis ligt illigaal vuurwerk, wat doe je?
Ook mijn ervaring, stelt niks voor!geweldig die taakstraf in Nederland
Maar vergis je niet de keer daarop zijn ze niet meer zo makkelijk. Dan kiezen hun een plek voor je uit.En pedofielen zullen het echt niet zo makkelijk krijgen. Vergeet niet dat de plek waar je stage gelopen, ook echt wel te weten komt waarvoor je veroordeeld bent. Ook al zeggen ze dat ze daar niet achter komen
En wat is voor hun het juiste antwoord? Bel meld misdaad anoniem en geef je maat aan?
Maar goed laten we weer ontopic gaan, aangezien dit topic eigelijk voor ghoost bedoeld is
Ja dat vond ik ook onzin. Er is bewijs van een mail die ik had gestuurd naar dutch-pyro waar ik op 26 december 2 mortieren had aangeschaft via hun site. 2 maanden eerder had ik ook een bestelling geplaatst van 2 mortieren maar destijds na week zelf ge-annuleerd en geld retour omdat er niet konden worden geleverd. Dit was volgens de politie voldoende bewijs om mijn deur eruit te rammen omdat ik niet thuis was. Het vermoeden was dat ik ook de shells thuis zal hebben en ze wilden geen moment langer wachten.
Helaas had ik deze 2 mortieren gewoon besteld voor de "heb" want ze zouden op me kamer gezet worden in de kast. Omdat men de mortieren bij de inval niet hadden gevonden, maar wel de lege verpakking (kartonnen doos met dutch-pyro papiertje erop)werd ik uitgenodigd op 31 december op het politiebureau om te verklaren waar de buizen waren. Deze heb ik persoonlijk afgegeven omdat ik geen verdere problemen wilde. Ik deed er "afstand" van, maar het werd bestempeld als in beslag genomen gedurende de zaak naar u loopt![]()
Naar aanleiding van een anonieme tip ben ik dus genaaid, inmiddels is die tip niet zo anoniem meer en is de desbetreffende 4 maanden later verhuisd![]()
das onzinkijk maar naar mijn straf
ze riepen toen ook bedragen van +- 250 euro boete per lawine pijl... dan zou ik nu failliet moeten zijn haha. Mijn boete bleef net onder de 1200 euro steken als ik het me goed herriner.
Ik zou ALS ik shells ging schieten de buizen lekker eigenhandig gaan halen. Maar natuurlijk ben ik volledig heilig en schiet ik nooooooooooiiiitttt geen shells![]()