Gepakt met vuurwerk

Vorig jaar ook gepakt met illegaal vuurwerk , Doordat ik van Dutchpyro buizen had besteld. Ze wisten alles al Tele/msn dat ik de zoon in huis des huizes was.
Wat hadden ze meegenomen :

- karton 5 inch
- half karton 3
- wat cobra's

Heb nog niks gehoord tot heden ben heel benieuwd wat mijn straf ongeveer zal zijn , En had ze eigenlijk nog verwacht 1 van deze dagen om een soort van controle te doen maar nog niks gezien!.

Bron : http://www.grootsneek.nl/36025/illegaal-vuurwerk-in-scharnegoutum-in-beslag-genomen/

Succes met mensen die gepakt waren/zijn!

Vorig jaar ook gepakt met illegaal vuurwerk , Doordat ik van Dutchpyro buizen had besteld. Ze wisten alles al Tele/msn dat ik de zoon in huis des huizes was.
Wat hadden ze meegenomen :
!

Ik heb vorig jaar ook een inval gehad doordat ik buizen had besteld bij dutch pyro. Ik was niet thuis, dus de voordeur moest eraan geloven om vervolgens ook de achterdeur eruit te rammen en warvoor? De buizen had ik besteld voor een maat van me en ik had zelf geen vuurwerk in huis.

Overigens je artikel: 66 mortieren en speciale buizen :P
Ze leren het ook nooit!
Wel zuur vriend!

Hey TBM, hoe gaan ze daar nu verder mee om, twee deuren slopen ? zonder huiszoekingsbevel oid ? zonder vondst ? wat voor een regeling treffen ze op zo'n moment ?

Hey TBM, hoe gaan ze daar nu verder mee om, twee deuren slopen ? zonder huiszoekingsbevel oid ? zonder vondst ? wat voor een regeling treffen ze op zo'n moment ?

De wijkagent kwam later nog een praatje houden over dat het allemaal niet had gehoeven als we thuis waren geweest.... euhm ja....?
De deur hebben we zelf weer gemaakt, ondanks het deur van de woningbouw is.....

Is er geen mogelijkheid om ze keihard te sue'en voor de rechter?
Niet enkel materiale schade, maar wat moet de buurt wel niet denken. Dat jij een tweede holleeder bent?

Is er geen mogelijkheid om ze keihard te sue'en voor de rechter?
Niet enkel materiale schade, maar wat moet de buurt wel niet denken. Dat jij een tweede holleeder bent?

Yah zijn verhaal is inderdaad heftig.
Maar ik werd gestalked door 8 ondercover agenten.
Blijkbaar hebben ze te veel mensen die daar werken.
Is geen grap

Wou nog terug komen uit mijn reactie op pagina 22.

De straf:
1300 euro boete
240 uur taakstraf.
en 4 maanden voorwaardelijk over een termijn van 2 jaar.

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee met het vuurwerk wil toch nog de mensen heel veel moed toespreken die ook zijn gepakt.

Gr . da_hood

Laatst bewerkt:
Had je al een strafblad da_hood? Vind het nogal een stevige uitspraak. Ga je ook nog in beroep? Bizar dat je nog een hogere straf krijgt als mensen die helen -_-

Nee gelukkig eerst en laatste keer!.
Ja het was nogal onverantwoord waar ze absoluut gelijk in handen contra bende lag onder mijn bed

Zoo daar ben je mooi klaar mee inderdaad!
Vind het wel belachelijk veel bij elkaar, vooral die taakstraf.
De straffen hiervoor zijn inderdaad veelste hoog, in sommige gevallen zelfs hoger dan drugs zaken.

Nouja ben eigenlijk nog beetje geschokt wil nogmaals zeggen succes aan de mensen die nog moeten voor komen etc!

Wou nog terug komen uit mijn reactie op pagina 22.

De straf:
1300 euro boete
320 uur taakstraf
en 4 maanden voorwaardelijk over een termijn van 2 jaar.

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee met het vuurwerk wil toch nog de mensen heel veel moed toespreken die ook zijn gepakt.

Gr . da_hood

sorry dat ik het zeg maar bovenstaande is niet mogelijk.
In nederland is 240 uur de maximale taakstraf die opgelegd kan worden. Het is dus niet waar wat hier staat. Ik had zelf 240 uur, dus maximaal.

Nee gelukkig eerst en laatste keer!.
Ja het was nogal onverantwoord waar ze absoluut gelijk in handen contra bende lag onder mijn bed

Ik kan me jouw positie nu natuurlijk niet geheel voorstellen, maar als ik jou was dan was ik gewoon in beroep gegaan. Echt een belachelijke straf. Hoe ging het trouwens in z'n werk? zegje officier->zegje advocaad-> conclusie rechter? Heb je met je advocaat besproken wat voor opties je had? Want alles wat de officier zegt over de 'gevaarlijkheid' van het vuurwerk is relatief t.o.v. andere landen. Dus wanneer de officier z'n argumenten probeert aan te sterken d.m.v. grote uitspraken over hoeveel schade je huis/je omgeving wel niet zou kunnen oplopen etc. Dan zou je dat kunnen ontkrachten.

Maargoed ik snap best dat je nu niet op mijn bijdehande suggesties wilt ingaan. Sterkte iig ermee. (Ik ken overigens mensen die met een 10voud zijn gepakt en er lichter vanaf kwamen)

Back
Bovenaan