the cigarman
VWC lid
Binnen een kwartier een Sinterklaas gedicht af hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
U vraagt wij draaienBinnen een kwartier een Sinterklaas gedicht af hebben.
Ik ben zo ontzettend blij! Vanmiddag gehoord dat ik ook geslaagd ben voor mijn theorie.Vandaag geslaagd voor mijn praktijk examen E.B.I. (Eerste bijzondere inspectie) in de (hoe toepasselijk) stooktechniek. Komende week theorie examen maar super trots dat ik deze eerste stap heb behaald! Hopelijk hang ik komende maand een mooi diploma in de kerstboom![]()
Prachtige vakantie lijkt me, staat hier ook op de bucket-list. Wel pas over een jaar of 5 als de kids niet meer mee gaan. Ontzettend veel plezier nog en geniet er van.3 weken rondreizen in West USA, heb er bijna een week op zitten en zit nu een happie te eten bij de Hoover Dam. Ongekende schoonheid kwa natuur en dan heb ik nog enkele mooie plekken te gaan (o.a Bryce Canyon, Grand Canyon en Zion National Park).
Zeker doen, skip vegas want dat is naar mijn mening helemaal niks. Morgen vertrek ik gelukkig naar Cedar City Utah. Ben blij dat ik weg kan uit vegas. Ga voor de natuur is mijn tip!Prachtige vakantie lijkt me, staat hier ook op de bucket-list. Wel pas over een jaar of 5 als de kids niet meer mee gaan. Ontzettend veel plezier nog en geniet er van.
Helemaal mee eens.Zeker doen, skip vegas want dat is naar mijn mening helemaal niks. Morgen vertrek ik gelukkig naar Cedar City Utah. Ben blij dat ik weg kan uit vegas. Ga voor de natuur is mijn tip!![]()
Wat vet man. Van harte! Stiekem ben ik nu ook wel erg benieuwd met welke foto dat is. En ik heb helaas geen kranten abonnement.Vandaag met mijn foto de voorpagina van de landelijke krant het Algemeen dagblad gehaald
Naast vuurwerkfotografie doe ik ook aan nieuws- en evenementenfotografie.